Brug af ActiveX control til datavisning
Fra : Klaus Ambrass

Dato : 28-01-03 12:19

Hej,

jeg har ikke .NET, men vil gerne lave en side der viser en oversigt af fx.
brugere eller deres info i en MS Flexgrid. Det skal være en flexgrid fordi
den kan sortere posterne ved klik på kolonnenavn. Jeg har kodet det i fx.
Word hvor det virker perfekt, så jeg kender lidt til problematikken, og jeg
kan endda godt putte grid-kontrollen på siden, men der skal jo defineres
noget datasource og udtrækkes data fra min SQL-server. MS hjælpesidernes
eksempler virker ikke rigtige. Jeg har MSIE6.

Skal jeg hente data fra serveren og lægge lokalt i en tekstfil som
kontrollen så kikker i? Er der nogen som har en ide til en løsning?

Det ser så nemt ud i diverse CMS-systemer...

--
Klaus Ambrass

IT - Storstrøms Amt
kam@it.stam.dk

Fra : Carsten Suurland

Dato : 31-01-03 19:34

"Klaus Ambrass" <kam@it.stam.dk> wrote in message

[klip]
[...]

Nej Klaus... Gør det ordenligt i stedet for
http://webfx.eae.net/dhtml/sortabletable/sortabletable.html

/Carsten Suurland

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 03-02-03 09:44

"Carsten Suurland" <removethiscarsten@suurland.dk> wrote in news:b1efi3$2b1
$1@news.cybercity.dk:

> http://webfx.eae.net/dhtml/sortabletable/sortabletable.html

Det er jo lige det, jeg leder efter.
Det spiller for vildt - tusind tak Carsten.

--
Klaus Ambrass

IT - Storstrøms Amt
kam@it.stam.dk