Opera 7.00
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-01-03 09:43

Og så kom den endelig....
http://www.opera.com/download/

--
Lars

Fra : Per N

Dato : 28-01-03 09:56

On Tue, 28 Jan 2003 09:42:30 +0100, Lars Jørgensen
<lagojo@VARMPOST.com> wrote:

>Og så kom den endelig....

Den du linker til hedder da version 6.05 og ikke 7

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 28-01-03 10:01

On Tue, 28 Jan 2003 09:56:11 +0100, Per N <nospam@invalid> wrote:

>Den du linker til hedder da version 6.05 og ikke 7

Det afhænger af sproget, det er vist kun eng_us der er i en 7´er
--
Morten!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-01-03 10:14

Per N skrev tidligere:

> Den du linker til hedder da version 6.05 og ikke 7

Ahh.... det kan være det afhænger af OS'ets sprog. Jeg har et engelsk OS
så jeg ser de engelske sider og Opera 7. Den danske version må nok vente
lidt :-/

--
Lars

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-01-03 13:07

Lars Jørgensen <lagojo@VARMPOST.com> posting:

>Ahh.... det kan være det afhænger af OS'ets sprog. Jeg har et engelsk OS
>så jeg ser de engelske sider og Opera 7.

Det afhænger af angivelsen i browseren, hvilke sprogversion du får
angivet per standard ved download.

Ændr i Indstillinger / Sprog / Websider eller tag den direkte vej
med:
http://www.opera.com/download/index.dml?step=3&opsys=Windows&lng=en&platform=Windows

>Den danske version må nok vente lidt :-/

Den er nu ikke ene om det.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-03 10:15

Lars Jørgensen skrev:

>Og så kom den endelig....

Er det en beta jeg har eller hvordan?

Jeg installere den for et par uger siden (13. januar), skulle teste
noget i en anden browser - og det er da 7.0 jeg har på min PC (build
2577)

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

http://www.simlock.dk/link/uvtc/ - 10 øre i aftentakst!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-01-03 10:30

Lasse Hedegaard skrev tidligere:

> Er det en beta jeg har eller hvordan?

Nej den skulle være god nok. Det er en final.... endnu kun på engelsk.
ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/700/700en

> Jeg installere den for et par uger siden (13. januar), skulle teste
> noget i en anden browser - og det er da 7.0 jeg har på min PC (build
> 2577)

Nu hedder den build 2637.

--
Lars

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 28-01-03 11:55

On Tue, 28 Jan 2003 10:30:02 +0100, Lars Jørgensen
<lagojo@VARMPOST.com> wrote:

>Nej den skulle være god nok.

Jeg tror at Lasse mente at "nu kom den endelig" var for noget tid
siden.

--
Morten!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-03 12:59

Morten Kjaer Nielsen skrev:

>Jeg tror at Lasse mente at "nu kom den endelig" var for noget tid
>siden.

Yup. Eller - enten måtte min jo være en beta (hvilket ikke ser sådan
ud), eller også er Lars lidt sent ude :)

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-01-03 13:44

Lasse Hedegaard wrote:

> Yup. Eller - enten måtte min jo være en beta (hvilket ikke ser sådan
> ud), eller også er Lars lidt sent ude :)

I så fald er det ikke kun Lars, der er sent ude, pressemeddelelsen er
også først udsendt i dag (tirsdag klokken 9.50).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-01-03 23:04

Således skrev Lars Jørgensen <lagojo@VARMPOST.com> i
dk.edb.internet.software.browser Tue, 28 Jan 2003 09:42:30 +0100:

>Og så kom den endelig....
>http://www.opera.com/download/

Er der nogen der har prøvet Kraks vejsøgning
<http://www.krak.dk/scripts/vejvisning/krakdk_vejvisning_bykort_forside.asp>
med 7.00 final?

Det lader til at der er et temmeligt agressivt javascript på
postnummer-feltet, for det er ret svært at få lov til at indtaste
noget.

Der er ingen problemer med 6.05 og jeg er temmelig sikker på at det
ikke var det hellere med 7.00 beta2 2577

Knud
--
Access denied ... nah nah na nah nah !

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 28-01-03 23:52

Knud Winckelmann wrote:
[snip Opera 7 bøvl med javascript]

> Der er ingen problemer med 6.05 og jeg er temmelig sikker på at det
> ikke var det hellere med 7.00 beta2 2577

Hm, og hvad er det lige Opera 7 foretager sig med CSS?!
Nu virker pseudo-klassen :first-line dælme ikke længere!

<http://home.attbi.com/~gleemax/opera7b1flb.html>

Til gengæld har de fået hældt en masse anden lir ind i browseren.

*suk*

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard