Fair Pris.dk
Fra : Jesper K. C.

Dato : 27-01-03 23:32

Er der kender til internet firmaet FairPris.dk, som leverandør ?

Er de stabil nok og for du noget at lave ?

Mvh
Jesper

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 27-01-03 23:48

"Jesper K. C. (slet MLMYZ)" <jesper@MLMYZstudiok.dk> skrev i en
meddelelse news:10437068200.160347120219527@dtext.news.tele.dk...
> Er der kender til internet firmaet FairPris.dk, som leverandør ?

Ja. Kender dem udmærket.

> Er de stabil nok og for du noget at lave ?

Nix. Hold dig langt væk. Der er kun meget få henvendelser, så du får
ikke noget for pengene.

En anden ting: Lad være med at købe en bannerreklame hos Fairpris. Hvis
du gør det bliver du snydt.

--
M.v.h.
Olav

Fra : René Jensen

Dato : 28-01-03 10:34

Ja det er ren snyd, ha kontaktede mig, og da jeg sagde pænt nej tak, så blev
han pisse sur.

Så hold jer RIGTIGT langt væk fra dem

René Jensen
www.parabolshoppen.dk

Fra : morten sorensen

Dato : 28-01-03 13:01

"Jesper K. C. (slet MLMYZ)" <jesper@MLMYZstudiok.dk> wrote in message
> Er der kender til internet firmaet FairPris.dk, som leverandør ?

Ja - jeg har været leverandør siden maj 2002 og har netop opsagt
abonnementet [med virkning fra maj]. Ikke noget med at få penge tilbage.

Der har rejst sig en mindre storm mod Fairpris - så meget at selv jeg [der
mest har været med på en kigger] er blevet ringet op af chefen der forsøgte
at [bort-]forklare firmaets metoder.

Det korte af det lange er at alle leverandører er blevet bildt ind at de var
een ud af tre leverandører i deres område, samt at den ene af de andre var
et meget større firma der kun gik efter de allerstørste kunder, mens den
anden var en studerende [underforstået en inkompetent sådan].

Denne praksis har været standard - ihvertfald mht produktgruppen
'Webdesign'. Fairpris erkender at det ikke har været godt nok og tørrer det
hele af på en sælger ved navn Johnny Skov, der nu hævdes at være fyret. Jeg
har dog svært ved at forestille mig at sådan en råddenskab skulle være
begrænset til een sælger.

> Er de stabil nok og for du noget at lave ?

Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har fået noget at lave - og har trods
alt hørt fra en del [mere end 50]. Der er endvidere den - nu bekræftede -
mistanke at Fairpris selv laver forespørgsler...

Til trods for at firmaet lover bod og bedring og hævder at ville igangsætte
en større reklamekampagne for at trække kunder til leverandørerne, ville jeg
klart holde mig væk.

Ligeledes ville jeg holde mig væk fra alle der [angiveligt] lever af at
sælge eksponering. Det er min erfaring [på snart 2 år] at det intet giver.
Dette inkluderer således Dansk Detail [som jeg har brugt lidt penge på som
jeg ikke forventer giver noget afkast] og HRI, Dansk Skoleindkøb og andre du
kan læse om ved at søge på nettet.

morten sorensen

Fra : Lucian

Dato : 31-01-03 17:20