Software til unlock af R600
Fra : Bent Grin

Dato : 27-01-03 22:59

Nogen der kender et godt program til at unlocke en Ericsson R600? Er det
gratis at bruge eller skal man købe de såkaldte "logs"?

Vil et kabel fra f.eks djubi.dk fungere med den software?

"Når jeg spørger om noget, er det fordi, trods diverse søgninger, at jeg
ikke kan finde svaret.". Jeg vil sætte pris på at folk kommer med
kontruktive forslag. Det er muligt at svaret er et sted på internettet, men
jeg kan altså ikke finde det. På forhånd tak!

--
Mvh Bent

Fjern "REMOVEBENT" fra min emailadresse!

(Formerly known as Benno88)