Spam uden modtager
Fra : Ove

Dato : 27-01-03 14:56

Jeg har et par gange modtaget spam mail, hvor jeg ikke kan finde min
modtager adresse i mail headeren. Har afsenderen lavet et sært trick, eller
er det mig der tolker noget forkert.
Mailen ser ud som følger:

From: "Terrie Crain" <adavies31@kimo.com>
To: helsingoer.lille.skole@mail.dk
Date: Mon, 27 Jan 03 01:58:13 GMT
Subject: See today's gadget specials

"Here's the hottest thing in DVDs". Now you can make a personal backup
copy of a DVD right onto CD-R. Our "Hot" new software easily takes you
through
the steps to make a copy of your own DVDs.
<

Jeg har slettet resten af indholdet.

Det skal lige siges at jeg ikke har noget med helsigoer lille skole at gøre
og de sikker heller ikke har noget med mig at gøre. Min mailadresse er:
"o_koplev snabela post4.tele.dk"

Ove Koplev

Fra : Sune

Dato : 27-01-03 15:07

On Mon, 27 Jan 2003 14:56:24 +0100, Ove <nospam@nospam.dk> wrote:

>Det skal lige siges at jeg ikke har noget med helsigoer lille skole at gøre
>og de sikker heller ikke har noget med mig at gøre. Min mailadresse er:
>"o_koplev snabela post4.tele.dk"

Flot. Du gør et arbejde ud af at sløre din egen emailadresse, men er
ligeglad med helsingørs lille skoles adresse.

Jeg synes du skulle slette dit indlæg igen.

Mvh
Sune

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 27-01-03 15:13

>Jeg har et par gange modtaget spam mail, hvor jeg ikke kan finde min
>modtager adresse i mail headeren. Har afsenderen lavet et sært trick, eller
>er det mig der tolker noget forkert.
[...]

Mailen er sendt til dig, som BCC (blind carbon copy) ....

/Henrik