Bibliotekstruktur
Fra : Peter

Dato : 26-01-03 14:17

Efter at ha' søgt ng'en igennem efter et spørgsmål om hvordan man opretter
en bibliotekstruktur samt filstruktur, tillader jeg mig lige at stille
spørgsmålet:

Jeg skal bruge et ASP-script (har selv forsøgt at lave det men det snasker
ikke så godt), som viser indholdet af et bibliotek - både af filer og
mapper. Når man klikker på en mappe skal mappen åbnes og påny skal der vises
indholdet. Klikker man på en fil skal det linke til en href som download.

Hilsen fra Peter

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-01-03 13:11

"Peter" <wont@tell.you> wrote

<http://www.advice.dk/jakob/stifinder/>

> Klikker man på en fil skal det linke til en href som download.

Det må du selv lige modificere i ovenstående script.

--
Jakob Andersen

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 28-01-03 18:05

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message news:<b137hu$hq1$1@news.cybercity.dk>...
> "Peter" <wont@tell.you> wrote
>
> <http://www.advice.dk/jakob/stifinder/>

> Det må du selv lige modificere i ovenstående script.

Nøøøj hvor er der gået noget galt her... tak for dit indlæg btw men at
OE sender stort set samme besked to gange fatter jeg ikke. Første
besked - der åbnede tråden nægtede den at sende igennem en hel dag. Så
slettede jeg den og skrev en ny med samme subj. Nu er begge to her og
det er mig en gåde hvorfor mit ICQ-nummer er indkluderet i den første
samt min rigtige mailadresse (skriver aldrig mit ICQ-nummer og angiver
aldrig min rigtige mailadresse)

Hilsen fra Peter