Scierra fluestængerne: Hvordan er det med ~
Fra : Leif

Dato : 26-01-03 14:14

Er der nogen der ved om de snarrt er på markedet & til hvilke priser.

Jeg har hørt de prismæssigt skulle lægge sig lige på begge sider af Ti+

Mvh, Leif

Fra : Lasse Karlsson

Dato : 26-01-03 19:00

Hej Leif

Sædvanen tro, er nyhederne ude på vores nabolandes hjemmesider, før de er
andre steder.

http://www.millenniumsportsfiske.no/

Begge de nye serier, Signature (Henrik Mortensen) og HM2 (Hywell Morgan)
ligger vidst prismæssigt lige over TI+

Mvh
Lasse

Fra : Michael Hansen

Dato : 28-01-03 00:10

Hej Leif

Kig på scandicangler i slutningen af ugen eller begyndelsen af næste uge. Så
ligger
der noget om de nye stænger fra Scierra. Enkelte modeller af HMS´en er ude i
foret-
ningerne nu.

Mvh
Michael L. Hansen