Fastelavnstøj
Fra : Marianne

Dato : 26-01-03 14:53

Hej

Igen i år må jeg se i øjnene, at hjemmelavet fastelavnstøj bliver det ikke
til. Derfor: hvor kan man købe ordentligt fastelavnstøj ? Ikke BR og Føtex
men gerne noget i kvalitet. Jeg tænker, at ungerne gerne vil bruge det som
udklædning bagefter.

mvh
Marianne

Fra : Nette

Dato : 26-01-03 20:19

"Marianne"wrote in message news:b10p7s$k7k$1@sunsite.dk...
> [...]
> men gerne noget i kvalitet. Jeg tænker, at ungerne gerne vil bruge det som

Hej Marianne.

I næste uge har de udklædningstøj i Føtex. Kvalitet er det nok ikke, men til
de 50 kr. som det koster, kan man vel tillade sig at købe to sæt?

Nette

Fra : Henriette

Dato : 26-01-03 21:34

Hej

Hvis du bor i Kbh. er Krible Krable på Fiolstræde et godt sted. Blandt andet
har de nogle bedårende prinessekjoler (hvis det skal være i den dur).
Kvaliteten er god, men prisen er også derefter.

Henriette

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 26-01-03 17:30

Marianne skrev : Igen i år må jeg se i øjnene, at hjemmelavet fastelavnstøj
[...]

Jeg er stødt på disse to sider i min søgen, håber at du kan bruge noget der.

http://www.eventyrdesign.dk/

http://www.balsgrotten.com/

Mange hilsner Dorthe

Fra : Charlotte & Morten

Dato : 26-01-03 20:36

Hejsa..

Vi har købt to dragter i BILKA, den ene er en heldragt i hvid peæs stof og
med horn osv, en enhjørring og den anden er en heldragt i pels, der
forstiller en tiger, de koster 149 kr stk. og virker ok i kvaliteten.

Der er også andre figurer og mange str.