Sandblæsning af hus i Esbjerg
Fra : Claus

Dato : 26-01-03 11:10

Hejsa, er der nogen herinde der kan anbefale et firma, eller person til at
sandblæse mit hus i Esbjerg, og er der evt. nogen der kan anbefale noget
maling når huset engang er blevet pudset op igen, har selv regnet med
silikat-maling af en art.
Mvh Claus

---

Fra : steen

Dato : 15-02-03 20:35

"Claus" <the_subway@hotmail.com> wrote in message news:<3e33b3e6$0$135$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> sandblæse mit hus i Esbjerg, og er der evt. nogen der kan anbefale noget
> maling når huset engang er blevet pudset op igen, har selv regnet med

Hej Claus

jeg kommer gerne og giver dig en pris på at sandblæse dit hus,hvis det
den beste løsning,jeg kan også rådgive dig om matriale valg mm.

Med venlig hilsen
Steen Grønning
Grønning Sandblæsning & Softclean
tlf: 4016 1706