Ping
Fra : Jens Henrik Kristens~

Dato : 25-01-03 22:25

Hej

I mit lille netværk har jeg 2 pcer en ISDN router med 4 porte og en print
server.
Problemet er at det ikke kan lade sig gøre at pinge fra pc 1, igennem
routeren og til pc nr. 2. Fra 2 til 1 er der ingen problem. begge pcer
pinger fint til router og printserver. Print og internet funktioner virker
fint.

Ved direkte kobling af de 2 pcer med et krydset kabel kan der kun pinges den
ene vej.

Er der nogle der har en ide?

Fra : jens

Dato : 26-01-03 12:15

"Jens Henrik Kristensen" <twins@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fint.
>
> Ved direkte kobling af de 2 pcer med et krydset kabel kan der kun pinges

Hvlike win versioner ?

mvh Jens