jeg sidder fast i mafia !
Fra : jan Pedersen

Dato : 26-01-03 10:15

jeg skal lave et bank røveri med ham min makker. og har hentet våben og en
hurtig bil ... så får jeg at vide at jeg skal køre til hans lejlighed og
dytte ... jeg køre efter det blå kryds men der sker ingen ting når jeg
dytter !!!

er der noget jeg har glemt ?

Fra : Simon Nejmann

Dato : 25-01-03 13:14

On Sun, 26 Jan 2003 10:15:26 +0100, "jan Pedersen"
<danishmarine@tdcadls.dk> wrote:

> [...]
>hurtig bil ... så får jeg at vide at jeg skal køre til hans lejlighed og
>dytte ... jeg køre efter det blå kryds men der sker ingen ting når jeg

Du skal køre op til hans lejlighed - du har været der en gang før...
Kør bare op på fortovet foran huset - så skal han ikke gå så langt.

Derefter så dyt og vent - han skal gå fra lejligheden og ned til
bilen, det kan tage lidt tid...

Hvis du allerede gør sådan, så ved jeg ikke hvad du gør galt...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Peter T.

Dato : 25-01-03 18:48

jan Pedersen wrote:

> er der noget jeg har glemt ?

Du har glemt at sætte din dato korrekt i din pc. :/

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : MadsD

Dato : 25-01-03 23:09

Stil dit ur.

Fra : Dopedog

Dato : 25-01-03 23:25

> [...]
> hurtig bil ... så får jeg at vide at jeg skal køre til hans lejlighed og
> dytte ... jeg køre efter det blå kryds men der sker ingen ting når jeg

Hvordan er det at leve i fremtiden ? :)

-Ronnie

Fra : Gråmus

Dato : 26-01-03 10:43

> er der noget jeg har glemt ?

Jep der er en bug i spillet lige der. Det jeg gjorde var at efter mødet i
banken snuppede jeg en alm. bil, derefter hente våben. Så hen og hente
Paulie og så afsted efter en hurtig bil.

Fra : Uther

Dato : 27-01-03 09:59

Jeg forstod det sådan at jeg skulle gennemføre missionen for Bertone (ham
med alle bilerne under broen), så ville jeg få en hurtig bil. Det virkede
også for mig

Uther