Office2000 åbner og lukker.. hjælp
Fra : GrandOldMan

Dato : 25-01-03 13:29

Hej alle

Jeg gik ind på Microsofts Hp og opdaterede office2000 men nu kan jeg ikke
komme ind på den hp mere og mit outlook åbner som det skal og henter 1 ny
mail og lukker igen...??? nu har jeg hentet de 3 mails der var.. men nu
åbner outlook bare og lukker igen efter 1 sek. ?? jeg har prøvet at
reperarer ved hjælp af cd1 og cd2 men intet hjælper.... hvad er der galt..??

--
Hilsen

Andy 2630 Taastrup

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-01-03 16:05

"GrandOldMan" <grandoldman@tcdadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbner outlook bare og lukker igen efter 1 sek. ?? jeg har prøvet at
> reperarer ved hjælp af cd1 og cd2 men intet hjælper.... hvad er der

Din word m.m. gør formentlig det samme? Så er du i den uheldige situation,
at din office er registreret med en kode, som er kendt som værende en
piratversion. Det er kun 5 af cifrene, som giver problemet, men de er til
gengæld så udbredte, at MS har valgt at deaktivere disse versioner, når de
pgl. forsøger at opgradere. Jeg mener, at MS også skriver noget om det på
deres hjemmeside.
Har du med sikkerhed en lovlig version, kan du kontakte MS telefonisk og få
en ny kode.

Kurt

Fra : GrandOldMan

Dato : 25-01-03 21:27

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres hjemmeside.
> Har du med sikkerhed en lovlig version, kan du kontakte MS telefonisk og

Tusind tak for hjælpen... så må jeg klare mig til på mandag uden