Spraymaling - Lakstifter i RAL farver (til~
Fra : --== IsoMan ==--

Dato : 25-01-03 01:12

Hvem kan tilbyde ovenstående udfra følgende kriterier? :

1: Der skal være et stort udvalg af RAL farver. Ikke blot yderkanterne af
farveskalaen.
2: Det skal være muligt at indkøbe lagerførte farver i små partier.
3: Det skal være muligt at fremskaffe ikke-lagerførte farver i rimelige
partier.
4: Der skal kunne leveres en oversigt over lagerførte RAL farver, samt
hvilke farver der kan skaffes.
5: Prisen skal selvfølgelig være i orden :)

P.S. Vi er pt. 11 afdelinger fordelt over hele landet, som er interesseret i
ovenstående.

Svar gerne via mail eller i gruppen.

Isoman....
isoman@ksnet.FjErNdEtTe.dk

Fra : Elhauge

Dato : 25-01-03 18:18

"--== IsoMan ==--" <isoman@writeme.com> skrev i en meddelelse

*KLIP*

Forket gruppe ( dk.erhverv.direkte-salg), om dk.erhverv er bedre
egnet ved jeg ikke da jeg ikke har læst dennes fundsats, prøv
evt. dk.opslag

Mvh
Elhauge

Fra : Flemming

Dato : 26-01-03 00:38

Det er vel ok

Farvning med stifter giver ikke den rigtige nuance

det skal sprøjte med pistol

desuden består RAL farve kun af 8 grundfarver som mixes

eller kan jeg tilbyder dig at blande farverne
til 300 kr /liter

ros1@get2net.dk

Fra : alexbo

Dato : 26-01-03 09:44

"Flemming" <hamselv@t-online.de> skrev

> Det er vel ok

Hvordan kan du tro det, dette er ikke en køb/salg NG.

Der findes markedsNGér og der findes diskussionsNGér.
Det er forbløffende så mange såkaldte erhvervsfolk der ikke kan finde ud af
noget så simpelt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 26-01-03 20:48

On Sun, 26 Jan 2003 09:44:27 +0100, alexbo wrote in dk.erhverv
<b10751$2c6r$1@news.cybercity.dk>:

> [...]
>
>Der findes markedsNGér og der findes diskussionsNGér.
>Det er forbløffende så mange såkaldte erhvervsfolk der ikke kan finde ud af

Der er almindelig enighed om at det er i orden at svare på en konkret
forespørgsel med information om varer og priser, også fra leverandører.

Men vi er enige om at uopfordrede "reklamer" ikke er velsete.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : alexbo

Dato : 26-01-03 21:33

"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> skrev

> Der er almindelig enighed om at det er i orden at svare på en konkret
> forespørgsel med information om varer og priser, også fra leverandører.

Jaså, det vil sige købsannoncer er okay,
det er jeg ikke tilhænger af, men tager da til efterretning.

Muligheden for misbrug er åbenbar.
Det er svært at vurdere om en efterspørgsel er ægte, eller plantet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 26-01-03 23:45

On Sun, 26 Jan 2003 21:32:38 +0100, alexbo wrote in dk.erhverv
<b11gk1$1bg8$1@news.cybercity.dk>:

>"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> skrev

>Jaså, det vil sige købsannoncer er okay,
>det er jeg ikke tilhænger af, men tager da til efterretning.

Ikke købsannoncer som: "2000 dippedut X købes" men hvis der er et indlæg
i stil med: "Jeg har brug for at kunne lime en Y på en polystyrenplade,
er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?"

Så er det ok at limforhandler Peddersen besvarer spørgsmålet. Men
limforhandler Peddersen må ikke uopfordret lave en annonce om lim til at
lime Y'er på polystyren.

>Muligheden for misbrug er åbenbar.
>Det er svært at vurdere om en efterspørgsel er ægte, eller plantet.

Jaeh såmænd, men man kommer langt med almindelig sund fornuft.

Hvis den skal vendes en ekstra omgang, vil jeg foreslå