Bøsser der jager Aids
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 24-01-03 16:15

Hej!

Ville lige dele det med jer.
Igår (Torsdag) læste jeg på bagsiden af ekstra bladet om bøsser i USA der
har dannet en slags gruppe hvor de søger at få AIDS. Der er simpelthen nogle
der tilbyder sig som donor og andre der kalder sig "Bug hunters". Formålet
er så denne bug hunter opsøger en donor og lader sig besmitte med HIV.
Hvorfor så det? Jo for det er den eneste måde de kan komme til at føle
friheden. Dvs er de først smittet kan det ikke blive værre og de kan dyrke
fri og uhæmmet sex med ligesindede.
Nogle forsker mente ligefrem at 25% af alle Aids tilfælde i USA blandt
bøsser var blevet smittet via den "sport".

SYGT siger jeg bare!

Ps er jeg ikke helt sikker på de hed Bug hunters men mener det var det jeg
kunne huske.

Mvh Søren

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-01-03 17:51

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogle forsker mente ligefrem at 25% af alle Aids tilfælde i USA blandt
> bøsser var blevet smittet via den "sport".

Tja. Det er muligvis selvdestruktivt.

Så længe at det er 100% indforstået og der ikke går "forcerede omvendelser"
i den ( - ja, dèn "kristne" retorik findes angiveligt i de kredse ifølge
BT!), så må de selv tage ansvar. Bare at det er indforstået, hvad enten det
måtte angå bøsser eller eller heteroseksuelle: Jeg kunne frygte en ny omgang
firgjorte 70'ere, også blandt heteroseksuelle, hvor folk bogstaveligt talt
ikke bestiller andet end at være til potentiel livsfare for hinanden ved at
"sprede budskabet", om man så må sige...

På den anden side er det let at forstå ideen som en slags "ekstremsport"
hvor man tilsyneladende satser på at kunne leve længe nok på
kombinationsbehandling til en evt. behandling opstår og i mellemtiden lever
fuldstændigt frit og uhæmmet seksuelt. Russisk roulette, med andre ord:
"Better to burn up, than to fade away" og alt dèt der?

Jeg forstår godt denne ekstreme foragt for den underliggende angst for at
blive smittet med HIV, som eksisterer hos de fleste mennesker med et frit
seksualliv. At man frivilligt sætter sig ud over denne angst for døden ved
at tage den på sig og og lære at se den i øjnene. På den anden side mener
jeg at det er mord at dyrke ubeskyttet sex, hvis man er diagnosticeret
HIV-positiv og lyver om det over for en ikke-smittet. "Bevidst uagtsomt
manddrab"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Nicolai

Dato : 24-01-03 20:15

On Fri, 24 Jan 2003 16:15:11 +0100, "Søren Christensen \(4200\)"
<master.clio@12move.dk> wrote:

>Igår (Torsdag) læste jeg på bagsiden af ekstra bladet om bøsser i USA der
>har dannet en slags gruppe hvor de søger at få AIDS. Der er simpelthen nogle
>der tilbyder sig som donor og andre der kalder sig "Bug hunters".

En afart er vel "bareback" som det kaldes blandt bøsser når man dyrker
ubeskyttet sex. Her er det måske bare en smule mere ekstremt, at man
decideret opsøger en HIV smittet.

>Dvs er de først smittet kan det ikke blive værre og de kan dyrke
>fri og uhæmmet sex med ligesindede.

Ikke ifølge sundhedsstyrelsen. Her anbefaler man sikker sex, selv i
det tilfælde hvor 2 HIV+ er i parforhold. Fordi der er forskellige
afarter af HIV virus, og derfor kan det godt være værrer at blive
smittet 2 gange.

>SYGT siger jeg bare!

Enig.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : bk

Dato : 25-01-03 00:33

det bekræfter bare mine mistanker,bøsser er ikke så kloge som mennesker.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-03 01:08

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev :

>det bekræfter bare mine mistanker,bøsser er ikke så kloge som mennesker.

Ovennævnte burde medføre et længere indlæg, om din mangel på
intelligens og dit syn på andre mennesker, men det preller
sikkert bare af på dig.

Nåh nej, vi er jo ikke mennesker iflg. dig.

Du har f.eks. ikke intelligens nok til at citere efter netiketten
på <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Fra : bk

Dato : 25-01-03 01:28

> Ovennævnte burde medføre et længere indlæg, om din mangel på
> intelligens og dit syn på andre mennesker, men det preller
> sikkert bare af på dig.

her i landet har vi heldigvis ytringsfrihed men der er alt for mange som
ikke tør sige deres meninger.
jeg vil da gerne stå ved at jeg synes bøsser er noget svineri og at de er af
en laverestående art.det er bare min mening og sådan er det.hvis du læser
startindlægget og tænker dig lidt om vil du sgu da også sige at det ikke er
menneskelig adfærd.ikke engang dyr hitter på sådan noget idioti.

Fra : Michel Komischke

Dato : 25-01-03 01:37

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...] ikke engang dyr hitter på sådan noget idioti.

Hvem fanden har bildt dig det ind?

Der findes flere dyreracer hvor kønnene har parringsakt indbyrdes.

Men det er en ignorant som dig sikkert for dum til at forstå. Du er i hvert
fald dum nok til at konstatere det modsatte som et faktum (og det er det
ikke).

Bøsser er vel lige så meget mennesker som alle andre?

Christ.. hvilken sten er du kravlet ud fra?

Fra : bk

Dato : 25-01-03 04:40

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-01-03 08:54

"Michel Komischke" <m@leet.dk> writes:

> "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvem fanden har bildt dig det ind?
>
> Der findes flere dyreracer hvor kønnene har parringsakt indbyrdes.

Men der findes ikke andre dyrerarter end mennesket, hvor man ligefrem
aktivt opsøger at blive smittet med en dødelig sygdom.

Ikke dermed sagt at jeg er enig med bk, jeg er fuldstændig ligeglad om
folk er homo- eller heteroseksuelle, den eneste ulempe er da, at der
er lidt mindre mænd til os piger, at vælge imellem.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Ally

Dato : 25-01-03 11:41

>Men der findes ikke andre dyrerarter end mennesket, hvor man ligefrem
>aktivt opsøger at blive smittet med en dødelig sygdom.

Til gengæld findes der dyrearter, hvor hunnen dræber og spiser hannen
bagefter. Så ved jeg sgu ikke, hvad der er smartest?

>Ikke dermed sagt at jeg er enig med bk, jeg er fuldstændig ligeglad om
>folk er homo- eller heteroseksuelle, den eneste ulempe er da, at der
>er lidt mindre mænd til os piger, at vælge imellem.

Den her snak er direkte ulækker, for jeg troede sgu ikke, der stadig
fandtes ignoranter som "bk". FØJ!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Nicolai

Dato : 25-01-03 12:18

On Sat, 25 Jan 2003 11:40:32 +0100, Ally <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

Hej Ally, Trine, Knud, Michel osv.

>Den her snak er direkte ulækker, for jeg troede sgu ikke, der stadig
>fandtes ignoranter som "bk". FØJ!

Jeg blev egentlig også halvt overrasket, halvt skuffet. Men jeg tog en
lille søgning på Google og så hvad "bk" ellers havde begjort på
Usenet. Jeg konkluderede derefter ud fra hans øvrige udgydelser i
andre grupper, at han er så unintelligent at det ikke nytter at
forsøge at tale fornuft til ham. Så jeg vil slet ikke nedværdige mig
til at kommentere direkte til hans indlæg.

Nu forudsætter vi lige, for eksemplets skyld, at "bk" a.k.a. fugger
a.k.a. B. Kjeldsen har en søn.

Jeg tror det eneste der vil hjælpe, er den dag hans egen søn kommer og
siger han er bøsse. Men med de fordomme og den indstilling han lægger
for dagen, er det nok mere sandsynligt at hans søn (hvis han skulle
være bøsse) vil have mindst et mislykket ægteskab og det halve af hans
liv smadret af psykiske problemer over hans egen seksualitet - hvis
han da ikke vælger den "nemme" udvej og slår sig selv ihjel.

/Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : JtM

Dato : 28-01-03 16:34

Desuden er der dyr som f.eks. Lemminger, som i visse år simpelthen begår
kollektivt selvmord, ved at løbe mod kysten og kaster sig i havet og
drukner. Det sker ca. hvert 7. år, hvis bestanden er blevet for stor til at
kunne finde føde nok.

Ingen sammenligning med bøsser i øvrigt.

JtM

Ally <quincy_md@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:h7q43v82p48thul5joaatcj2eijtbq4cl6@4ax.com...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-03 17:17

"JtM" <theman@tdcadsl.dk> skrev :

Hej JtM!

Du bruger Sv: i svar i stedet for standarden Re:

Hent venligst det fix, som er nævnt i min signatur, hvis du gerne
vil have at så mange som muligt skal kunne læse dine svar.

Svar, som indledes med Sv: filtreres bort mange steder.

Når du har hentet fixet, så er det bare at klikke på det og den
retter OE-fejlen automatisk.

Evt. kan du også vælge at opgradere til en nyere version af
IE/OE, som ikke har denne fejl og samtidig lukker mange
sikkerhedshuller.

Iøvrigt når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Ally

Dato : 28-01-03 17:18

On Tue, 28 Jan 2003 16:34:22 +0100, "JtM" <theman@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>kollektivt selvmord, ved at løbe mod kysten og kaster sig i havet og
>drukner. Det sker ca. hvert 7. år, hvis bestanden er blevet for stor til at

Til din orientering er det en skrøne. Det har intet på sig. Det er dog
en MEGET sejlivet skrøne.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-01-03 19:16

> Til din orientering er det en skrøne. Det har intet på sig. Det er dog
> en MEGET sejlivet skrøne.

Det er fordi, den rummer et gran af sandhed. Når lemmingerne i bliver for
mange i et økosystem, så spredes de. Mange prøver at krydse elve i processen
og drukner.

Mennesket er det eneste dyr, der kan begå selvmord. Hos alle andre er
livsinstinktet for stærkt.

Heller ikke skorpioner begår selvmord med deres brod, når de bliver trængt
op i en krog. Bare lige for at komme endnu en sejlivet myte i forkøbet.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Ally

Dato : 28-01-03 20:28

>Det er fordi, den rummer et gran af sandhed. Når lemmingerne i bliver for
>mange i et økosystem, så spredes de. Mange prøver at krydse elve i processen
>og drukner.

Jep... men ligefrem at kalde det selvmord er lidt for langt ude

>Mennesket er det eneste dyr, der kan begå selvmord. Hos alle andre er
>livsinstinktet for stærkt.

Også korrekt... du har hørt efter i biologitimerne

>Heller ikke skorpioner begår selvmord med deres brod, når de bliver trængt
>op i en krog. Bare lige for at komme endnu en sejlivet myte i forkøbet.

Den myte havde jeg til gengæld heller ikke hørt... men omvendt ville
jeg have forkastet den med det samme.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-01-03 22:40

Ally <quincy_md@hotmail.com> skrev:

Yo Ally

> Jep... men ligefrem at kalde det selvmord er lidt for langt ude

Det er fordi de har spillet Lemmings og er vant til, at de bare kaster sig i
døden eller eksplumderer.

> Også korrekt... du har hørt efter i biologitimerne

Jeg er en omvandrende vidensbank mht. ubrugelig viden

> Den myte havde jeg til gengæld heller ikke hørt... men omvendt ville
> jeg have forkastet den med det samme.

Deres egen gift er i øvrigt tæt på at være det eneste, der kan slå en
skorpion ihjel. De kan varmes op og fryses ned (helt bogstaveligt) og var
det eneste levende, der var tilbage, da man lavede atomprøvesprængninger i
ørkenen i USA. Seje fyre.

Fra : Tomas O.

Dato : 29-01-03 10:24

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in
SNIP
> [...]
> var det eneste levende, der var tilbage, da man lavede
> atomprøvesprængninger i ørkenen i USA. Seje fyre.

De vil overtage jorden hvis det med Irak eksploderer..

Tomas
XFUT. dk.snak.snik

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-01-03 17:24

Tomas O. wrote:

> De vil overtage jorden hvis det med Irak eksploderer..

Det hedder krig Tamas.

/Peter

Fra : PerX ...

Dato : 31-01-03 21:21

In article <b16t4u$sjku5$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> [...]
> det eneste levende, der var tilbage, da man lavede atomprøvesprængninger i

Men de lyste om natten.

Fra : PerX ...

Dato : 31-01-03 21:20

In article <b16h70$vdmot$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Mennesket er det eneste dyr, der kan begå selvmord. Hos alle andre er
> livsinstinktet for stærkt.

Det er også derfor jeg syntes det er noget snavs at kalde mennesket for
et dyr.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-02-03 14:44

PerX ... <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev:

> Det er også derfor jeg syntes det er noget snavs at kalde mennesket
> for et dyr.

Jeg synes, det er noget snavs, når folk tvivler på, at mennesket nedstammer
fra aberne. Derfor har jeg det ganske fint med at kalde mennesket et dyr.

Fra : Henning

Dato : 03-02-03 15:59

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes, det er noget snavs, når folk tvivler på, at mennesket
> nedstammer fra aberne. Derfor har jeg det ganske fint med at kalde
> mennesket et dyr.

prosarisk betragtet, er vi bare en pattedyr race, bestemt af nogle
tilfældige DNA sammensætninger, som vist for 98% vedkommende
er sammenfaldende med abers *GG*

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 06-02-03 01:04

In article <b1lrf8$145vt5$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Jeg synes, det er noget snavs, når folk tvivler på, at mennesket nedstammer
> fra aberne.

Det er noget andet. Men hvis min far var nazist vil jeg ikke automatisk
kaldes det samme bare fordi jeg stammer fra ham.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-02-03 17:18

> Det er noget andet. Men hvis min far var nazist vil jeg ikke
> automatisk kaldes det samme bare fordi jeg stammer fra ham.

Det kan jeg godt forstå. Der er ikke noget værre end personer, der ikke kan
kende forskel på sociologi og biologi.

Fra : PerX ...

Dato : 09-02-03 02:32

In article <b20mda$17jm6f$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Det kan jeg godt forstå. Der er ikke noget værre end personer, der ikke kan
> kende forskel på sociologi og biologi.

Nej det er ikke noget værre end folk som vil bruge et begreb til at dække
alt, og er blind for at når ting udvikles bliver de til ngoet andet.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-02-03 18:20

> [...]

> Nej det er ikke noget værre end folk som vil bruge et begreb til at
> dække alt, og er blind for at når ting udvikles bliver de til ngoet

Enig. Men uanset udvikling vil mennesket stadig være en abe. Hvis man
begynder at argumentere mod dette har man fået for fine fornemmelser.

Fra : Tomas O.

Dato : 10-02-03 21:47

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in

SNIP

> Enig. Men uanset udvikling vil mennesket stadig være en abe. Hvis man
> begynder at argumentere mod dette har man fået for fine fornemmelser.

Eller også er man religiøs.

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 12-02-03 02:49

In article <Xns931EDC6961B82IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in
>
> SNIP

> Eller også er man religiøs.

Eller også tror aberne at alle vi andre er som dem ;)

(Og nej, jeg er ikke religiøs, jeg syntes bare det er noget pjat at sige
vi ER noget vi nedstammer FRA)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-02-03 12:38

Hej Per

> Eller også tror aberne at alle vi andre er som dem ;)
>

> (Og nej, jeg er ikke religiøs, jeg syntes bare det er noget pjat at
> sige vi ER noget vi nedstammer FRA)

Vi nedstammer ikke fra aberne. Vi er aber. Evolotionen tog bare et heldigt
skridt på det rigtige tidspunkt tilbage for 30:000 år siden eller ca.
deromkring. Neantertaleren kunne ikke tænke abstrakt, hvilket blev deres
undergang, da Cro Magnon kunne og det viste sig at være mere hensigtsmæssigt
for at overleve. Alligevel deler vi tæt på 100% af de samme gener med
neantertaleren. Forskellen er væsentlig, men alligevel så forsvindende at
man ikke kan tale om at mennesket er "noget andet". Adfærdsforskning viser
jo også, at menneskelig adfærd er så forudsigelig, at det næsten er
skræmmende. Ergo er der ikke så langt mellem aber og mennesker som nogen
ønsker at tro.

Vi kan også kalde mennesket en avanceret abe, hvis det er.

Fra : PerX ...

Dato : 17-02-03 03:46

In article <b2ik7o$1d68dc$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...
> Hej Per

> Vi nedstammer ikke fra aberne. Vi er aber.

Tal for dig selv.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-02-03 17:08

> Tal for dig selv.

Hehe *bryder ud i et primal screeeeaaaaam og slår mig på brystet*

Mark

Fra : Henning

Dato : 17-02-03 22:13

> Hehe *bryder ud i et primal screeeeaaaaam og slår mig på brystet*

LOL, jeg med

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 17-02-03 23:24

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in

> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> LOL, jeg med

me too. Aberne er i det mindste ikke lige så sindssyge som menneskene.. har
I måske nogen sinde set en abe true en anden abe med total ødelæggelse som
vil slå den selv ihjel i det lange løb?

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 19-02-03 14:25

In article <Xns9325EDDC48852IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> Aberne er i det mindste ikke lige så sindssyge som menneskene.. har
> I måske nogen sinde set en abe true en anden abe med total ødelæggelse som
> vil slå den selv ihjel i det lange løb?

Et argument for at mennesker ikke er aber, så.

Fra : Tomas O.

Dato : 24-02-03 08:56

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> In article <Xns9325EDDC48852IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
>
> Et argument for at mennesker ikke er aber, så.

Nej et argument for at mennesket bare kan lidt mere og har bedre våben.

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 27-02-03 00:36

In article <Xns932C5AD84D648IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> Nej et argument for at mennesket bare kan lidt mere og har bedre våben.

Ok, jeg nøjes med at konkludere at jeg er et menneske og i andre er dyr
så. Det passer også meget godt med hvad jeg ser omkring mig.

Fra : Tomas O.

Dato : 27-02-03 09:17

> In article <Xns932C5AD84D648IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...

> Ok, jeg nøjes med at konkludere at jeg er et menneske og i andre er dyr
> så. Det passer også meget godt med hvad jeg ser omkring mig.

Hellere et dyr end et menneske.. dyr laver ikke krig mod deres egen art!

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 27-02-03 21:46

In article <Xns932F5E8B8924DIMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...

> Hellere et dyr end et menneske.. dyr laver ikke krig mod deres egen art!

Hvad er krig? En rituel form for konflikt? Dyr følger måske ikke
konflikter men mange arter slår deres egen art ihjel.

Fra : Tomas O.

Dato : 28-02-03 00:07

> In article <Xns932F5E8B8924DIMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...

> Hvad er krig? En rituel form for konflikt? Dyr følger måske ikke
> konflikter men mange arter slår deres egen art ihjel.

Fremstiller de masseødelæggelsevåden og forurener deres habtitat?
Torturerer de deres egne? Sender de dødpatruljer rundt i deres miljø for at
udrydde udstødte dyrebørn? Gasser de deres egen arts hunkøn og unger?
Sender de dem i udryddelseslejre?

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 28-02-03 15:28

In article <Xns933013ADD805IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> [...]
> Torturerer de deres egne? Sender de dødpatruljer rundt i deres miljø for at
> udrydde udstødte dyrebørn? Gasser de deres egen arts hunkøn og unger?

Så der er forskel på mennesker og dyr hva? *gnæk* Well, der er nogle dyr
som spiser deres unger - som menneske ville man nok få brok hvis man slog
sine unger ihjel.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-02-03 19:54

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
<Snip en masse om dyr>
> [...]
at
> udrydde udstødte dyrebørn? Gasser de deres egen arts hunkøn og unger?

Løvehanner æder andre løvehanners unger (med mindre de er to brødre der
deler), hvis de overtager en fluk hunløver.

Lars

Fra : Tomas O.

Dato : 28-02-03 20:55

> [...]
>
> Så der er forskel på mennesker og dyr hva? *gnæk* Well, der er nogle
> dyr som spiser deres unger - som menneske ville man nok få brok hvis

Ikke i den rette kultur.

Tomas

Fra : Tomas O.

Dato : 28-02-03 20:57

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> <Snip en masse om dyr>
>
> Løvehanner æder andre løvehanners unger (med mindre de er to brødre der
> deler), hvis de overtager en fluk hunløver.

Ja men de orgnaniserer sig ikke først for at være rigtig effektive, de
planlægger det ikke.

De gør det ikke med koldt overlæg.

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 02-03-03 16:35

In article <Xns9330D51F6CD11IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in

> Ja men de orgnaniserer sig ikke først for at være rigtig effektive, de
> planlægger det ikke.
>
> De gør det ikke med koldt overlæg.

Nu vi snakker om at spise hinanden på den hårde måde, der var jo for et
par måneder siden, i Københavns Zoo - hvor de to løvehunner pludslig
hoppede på den nye han og slog ham ihjel. Mon ikke de havde planlagt det?
(Nogle kvinder er bare for rå :)

Fra : Tomas O.

Dato : 03-03-03 15:32

> [...]
> par måneder siden, i Københavns Zoo - hvor de to løvehunner pludslig
> hoppede på den nye han og slog ham ihjel. Mon ikke de havde planlagt

Du tilfører løver menneskelige egenskaber?

(ja hunnerne er som regel de farligste hos alle arter, vores inklusive)

Tomas

Fra : tw

Dato : 31-01-03 01:57

Det der med lemminger der begår selvmord, passer ikke helt, det er en myte
der opstod tilbage i 50, hvor disney lavede en film "Det hvide vildnis" om
dyr. Der filmede de bla. en masse lemmings der hoppede ud over skrænter, men
det passede ikke helt, for ved nærmere undersøgelser fandt man ud af at det
var arrangeret, det var simpelthen folk der stod og kastede dem ud i spande
vis, det så man bare ikke.
Filmen var en ret populær film, og derfor opstod myten.

Lemminge vandre i store flokke, når der er mangel på mad, men de er ikke
optændt af en kollektiv dødsdrift.

Mvh
Tw

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-03 02:29

Hej Tw!

Fra : Michel Komischke

Dato : 25-01-03 12:46

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Men der findes ikke andre dyrerarter end mennesket, hvor man ligefrem
> aktivt opsøger at blive smittet med en dødelig sygdom.

Sorry - my bad... Jeg troede han stadig kørte i samme rille, mht
homosexualitet.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-03 01:57

> [...]

>startindlægget og tænker dig lidt om vil du sgu da også sige at det ikke er

Fordi nogle bøsser opfører sig stupidt, behøver man vel ikke
skære alle over en kam?

Der findes tåber blandt bøsser ligesom, der gør blandt
heterosexuelle.

På det punkt er der såmænd ingen forskel.

Fra : Nette

Dato : 25-01-03 14:28

"bk" wrote in message news:3e31da08$0$71649$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> her i landet har vi heldigvis ytringsfrihed men der er alt for mange som
> ikke tør sige deres meninger.

Selvfølgelig.

> jeg vil da gerne stå ved at jeg synes bøsser er noget svineri og at de er
af
> en laverestående art.

Hvorfor?

> [...]
er
> menneskelig adfærd.ikke engang dyr hitter på sådan noget idioti.

Dvs. rygere der over en længere periode påfører sig selv lungekræft, de er
heller ikke mennesker?
Hvad med spiritusbilisten, der kører sig selv ihjel?
Eller fartdjævlene, der ender med at køre galt?
Flot indstilling til dine medikkemennesker. Det får du vel sikkert meget ud
af i din hverdag.

Nette

Fra : bk

Dato : 25-01-03 16:28

jeps,hvad folk påfører sig selv er forbandet destruktivt.så har man ikke
meget omløb i knolden.

Fra : Nette

Dato : 26-01-03 08:53

"bk" wrote in message
> jeps,hvad folk påfører sig selv er forbandet destruktivt.så har man ikke
> meget omløb i knolden.

Og hvad får rygere, bøsser, faldskærmsudspringere, dødsbilister,
flyrejsende, sørejsende, folk der går over for rødt lys, folk der spiser rå
upastoriserede æg osv. egentligt ud af at høre din mening omkring det og
dem?
Hvis de søger den form for nydelse, så må de vel helt selv om det og så tror
jeg faktisk ikke lige, de kan bruge din mening til ret meget.

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 25-01-03 16:52

> [...]

> du læser startindlægget og tænker dig lidt om vil du sgu da også sige
> at det ikke er menneskelig adfærd.ikke engang dyr hitter på sådan noget

Det sidste passer ikke og visder bare hvor fjollet dit indlæg er. Dyr har
også homoseksuelle tendenser.. så inden du slynger om dig med noget bør du
undersøge dine fakta!

http://www.bidstrup.com/sodomy.htm
http://www.eurekalert.org/pub_releases/2001-12/wcs-hbd120601.php
http://www.queertheory.com/theories/science/queer_zoology.htm
http://www.saint-
thomas.net/html/catalogue/specials/site/pressehomosexual.htm
http://www.salon.com/letters/1999/03/18letters.html
http://www.messiah.edu/hpages/facstaff/chase/h/articles/regenera/2.htm
http://home.earthlink.net/~jenniferterry/courses/WS131newversion/lecture16.
html
http://rainbowallianceopenfaith.homestead.com/Science3.html
http://imprint.uwaterloo.ca/issues/021100/4Human/features11.shtml
http://www.colorq.org/Articles/1999/animals.htm
http://www.trashkitten.com/id228.htm
http://jama.ama-assn.org/issues/v283n16/ffull/jbk0426-3.html

Dette er bare et lille upluk af de 23,900 hits jeg fik på en googlesøgning
på ordene: homosexual behavior in animals

Med andre ord er du et fæ!

Tomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-01-03 23:25

[bk | Sat, 25 Jan 2003 01:27:46 +0100]

>jeg vil da gerne stå ved at jeg synes bøsser er noget svineri og at de er af
>en laverestående art.det er bare min mening og sådan er det.

Ahh, jeg havde ret i min tidligere formodning. Du ER er stupidt og
uintelligent menneske? Well, det forklarer alt...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-01-03 23:23

[bk | Sat, 25 Jan 2003 00:33:04 +0100]

>det bekræfter bare mine mistanker,bøsser er ikke så kloge som mennesker.

Well, hvis du tror at blot en rimelig mængde af bøsser vitterligt ER
sådan, bekræfter det min mistanke om at også du er mindre klog.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-01-03 01:18

Søren Christensen (4200) <master.clio@12move.dk> skrev:

> Igår (Torsdag) læste jeg på bagsiden af ekstra bladet om bøsser i USA
> der har dannet en slags gruppe hvor de søger at få AIDS.

Lyder som om nogen har glemt at låse døren til Arkham Asylum.

Fra : bk

Dato : 25-01-03 17:20

hold da kæft et godt grin jeg har fået mig.i er for nemme.der skal da
ingenting til før i sparker og sprutter af galde.
jeg har ikke det mindste imod bøsser eller lesbiske mennesker.got ya.

Fra : Michel Komischke

Dato : 25-01-03 18:09

> [...]

> ingenting til før i sparker og sprutter af galde.
> jeg har ikke det mindste imod bøsser eller lesbiske mennesker.got ya.

Nej, selvfølgelig har du ikke det. Men så er du desværre i den forkerte
gruppe. Den slags misforståede vittigheder hører nok bedre hjemme i
dk.snak.vittigheder så.

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 25-01-03 18:11

> [...]
>
> Nej, selvfølgelig har du ikke det. Men så er du desværre i den forkerte
> gruppe. Den slags misforståede vittigheder hører nok bedre hjemme i

Lyder som han bare prøver at redde situationen for sig selv efter han er
sparket ned...

Hygge

Fra : Michel Komischke

Dato : 25-01-03 23:49

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> wrote in message

> Lyder som han bare prøver at redde situationen for sig selv efter han er
> sparket ned...

Gu er det så ... men få *ham* til at indrømme det ;)

Fra : Anita

Dato : 25-01-03 20:05

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hold da kæft et godt grin jeg har fået mig.i er for nemme.der skal da
> ingenting til før i sparker og sprutter af galde.
> jeg har ikke det mindste imod bøsser eller lesbiske mennesker.got ya.

Tsk-tsk.
Ja, den sidste idiot er åbenbart ikke født endnu...

/Anita

Fra : P.N.

Dato : 25-01-03 20:36

> [...]
>
> SYGT siger jeg bare!
>
> Ps er jeg ikke helt sikker på de hed Bug hunters men mener det var det jeg

Jamen det har vi da vidst hele tiden, homoer spreder Aids, hvordan har
sygdommen ellers kunne sprede sig ?. Det er ikke diskrimination at
diskriminere homoer, det er beskyttelse af liv og helbred. Hvis du spørger
Bøsser og lesbiske hvad de mener om avis artikler hvor HIV positive bliver
hængt ud, kalder de det for en "Hetz" mod sagesløse. Dermed har de sagt ok
for de mennesker der udbreder sygdommen.
P.N.

P.N.

P.N.

Fra : Anita

Dato : 25-01-03 20:54

"P.N." skrev
> Jamen det har vi da vidst hele tiden, homoer spreder Aids, hvordan har
> sygdommen ellers kunne sprede sig ?

Jeg vidste ikke at over 50% af befolkningen i visse afrikanske lande er
homoseksuelle?!
De er desværre temmeligt uvidende, men homoseksuelle, tror jeg ikke de alle
er.

> . Det er ikke diskrimination at
> diskriminere homoer

Kan du ikke selv se modsætningen i ovenstående?
Al diskrimination er vel diskrimination, for ellers ville det jo ikke være
diskrimination.

> , det er beskyttelse af liv og helbred.

Okay. Hvis det er din argumentation, skal vi vel også dræbe alle muslimer,
for de er jo terrorister hele bundet. (</ironi>)

> Hvis du spørger
> Bøsser og lesbiske hvad de mener om avis artikler hvor HIV positive bliver
> hængt ud, kalder de det for en "Hetz" mod sagesløse.

Gør de? Hvor mange bøsser og lesbiske kender du?

Stammer du?
/Anita

Fra : Nicolai

Dato : 25-01-03 23:40

On Sat, 25 Jan 2003 20:54:08 +0100, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>"P.N." skrev
>
>Jeg vidste ikke at over 50% af befolkningen i visse afrikanske lande er
>homoseksuelle?!

Der er i Danmark flere heteroseksuelle der bliver smittet end bøsser.
Men ser man procentvis i forhold til den del der dyrker homosex, så er
de vist desværre stadig i overtal.

Men for nogle år siden (en del - jeg har ikke været aktiv i stop aids
sammenhænge i mane år) var det sådan at én bestemt gruppe faktisk var
ligeså stor procentmæssigt. Nemlig unge piger. Det er sørgeligt at de
dengang ikke hørte bedre efter.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-01-03 04:38

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Der er i Danmark flere heteroseksuelle der bliver smittet end bøsser.
> Men ser man procentvis i forhold til den del der dyrker homosex, så er
> de vist desværre stadig i overtal.

Så må jeg desværre være så "grov" at sige at din argumentation ikke giver
mening: Set ud fra et medicinsk synspunkt ER "ubeskyttet, fuldbyrdet
homoseksuel kønslig omgang" (oral- og analsex uden gummi mellem mænd) vel
under alle omstændigheder det farligste mht. HIV? Hvis man altså tænker i
slimhinder, sekreter og blod?

> [...]
> sammenhænge i mane år) var det sådan at én bestemt gruppe faktisk var
> ligeså stor procentmæssigt. Nemlig unge piger. Det er sørgeligt at de

Problemet er jo netop her at det er mænds tvivlsomme privilegium (oftest) at
sekretere I partneren, mens kvinder generelt højst kan sekretere PÅ
partneren? Sæd har jo en vis "gennemtrængningsevne" rent cellemæssigt, mens
skedesekret ikke umiddelbart har samme smitteegenskaberr og de respektive
slimhinder - alt efter hvilke der er benyttet - kan være mere tyndvæggede?

Anders Peter Johnsen

Fra : Nicolai

Dato : 26-01-03 10:13

On Sun, 26 Jan 2003 04:37:51 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@mail.dk> wrote:

> [...]
>under alle omstændigheder det farligste mht. HIV? Hvis man altså tænker i

Det har du givetvis ret i, men jeg ser ikke sammenhængen med det jeg
skrev. Eller også misforstår vi hinanden.

Iøvrigt, så er smittefaren ved oralsex ikke påvist.

Og dernæst så er HIV faktisk ret svært at blive smittet af. Men da
konsekvensen af smitten er (well ok - var) fatal skal man passe på.

>Sæd har jo en vis "gennemtrængningsevne" rent cellemæssigt, mens
>skedesekret ikke umiddelbart har samme smitteegenskaberr og de respektive
>slimhinder - alt efter hvilke der er benyttet - kan være mere tyndvæggede?

Jo, men der er angiveligt en hvis risiko for at blive smittet den
anden vej alligevel (altså fra den passive partner). Men om det er på
samme niveau som oralsex (man siger der er en risiko fordi man aldrig
har kunnet bevise det modsatte) ved jeg ikke. Det er ikke noget jeg
har sat mig så grundigt ind i, fordi jeg ikke normalt er den der
stikker min pik ind nogetsted. I særdeleshed ikke i en kvinde

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-01-03 00:17

> Det har du givetvis ret i, men jeg ser ikke sammenhængen med det jeg
> skrev. Eller også misforstår vi hinanden.

Jeg skylder dig lige en pæn undskyldning for min misforståelse, ja!

> Iøvrigt, så er smittefaren ved oralsex ikke påvist.

Okay, jeg har bare hørt at sædceller er rimeligt "agressive" i forhold til
slimhinder og at de har en indbygget proteinhinde, der relativt lettere
lader dem passere gennem slimhinder til nærliggende
blodbaner...(Penetrationsevne som jo egentlig er beregnet på Ægcellen?)

(Det må vist være den ultimative mandlige kastrationsangst: Sæd dræber?
Dammit!)

> Og dernæst så er HIV faktisk ret svært at blive smittet af. Men da
> konsekvensen af smitten er (well ok - var) fatal skal man passe på.

Præcis min pointe.

Temaet for denne tråd er jo netop, at man i - indtil videre - mandlige
homoseksuelle kredse mere eller bevidst undlader at passe på sig selv og
hinanden. Så er det da en underlig, suicidiv dødsromantik fra "Romeo og
Julie" at dyrke, eller hvad?

Jeg frygter bare at det - som så mange andre moderne kulturelle trends og
fænomener (disco, clublife og stoffer især) - skulle finde på at sprede sig
blandt heteroseksuelle.

Jeg har ikke haft en kæreste i 7 år, simpelthen fordi jeg tidligere selv har
skidt på risikoen og dyrket ubeskyttet sex med to af mine ekskærester. I
begge tilfælde var der fra min side stærk mistanke om at de dyrkede mig som
sideforhold. Jeg fik endelig taget en test efter mange års angst, og har
siden - ud over et par _beskyttede_ enkelttilfælde med "gamle flammer" ikke
dyrket sex. Det er til at blive sindssyg af. Rable rable...

> [...]
> har sat mig så grundigt ind i, fordi jeg ikke normalt er den der
> stikker min pik ind nogetsted. I særdeleshed ikke i en kvinde

Okay, de har jo altså den - for vaginalt samlejes vedkommende - dødsmarte
funktion at være udstyret med tilstrækkeligt sektreterende slimhinder der
oftest overflødiggør enhver brug af creme (- og desuden har de som regel
både bryster og bedre, blødere røve med tilhørende hofter, hehe...). Anyway:
Med al respekt så må jeg påpege at ubeskyttet analt samleje - også hos
heteroseksuelle - vistnok skulle være den største HIV-sikkerhedsrisiko? Det
skulle angiveligt skyldes små rifter hos begge parter på grund af relativt
"tørrere" slimhinde?

Det er ligesom den største sundhedrisiko hos mandlige bøsser, og der er
(jvf. header) en vis ekstrem "dødsforagt" kørende?

Egentlig tror jeg at de fleste heteroseksuelle også er temmeligt ligeglade:
Hvis de altså bor i I-lande. Jeg må tillade mig at være så sindssyg at tænke
lidt på, om Bush efter sin State of The Union-tale virkelig mener noget med
hensyn til at bekæmpe AIDS: Jo, han vil - groft sagt - forhåbentlig hjælpe
med at skaffe medicin - fra amerikanske fabrikker, den store afbetaling til
FN? - men eet eller andet sted er det jo ironisk nok helt sikkert USA der
har Verdens allerbedste biologiske laboratorier. Og - ironisk nok - verdens
farligste biologiske våbenarsenal "by far". HVIS sideresearchen i vacciner
mod "simple" vira anvendt i terror kunne udvikles til en mere avanceret
medicin mod AIDS, eventuelt helbredende midler, hvad så?
Ville Bush så gennemføre det ideologiske healeraspekt, eller ville det enten
politisk - og/eller financielt - være "dumt" at frigive et eventuelt middel,
der faktisk helbredte?

Det er lidt ironisk: Ud fra devisen om at "du ikke benytter et våben, som
kan vendes mod dig" er det første, enhver ansvarlig militær biokemiker gør,
når han "lancerer" et organisk våben, at sikre sig modgiften. Ellers
hjælper du til at udrydde dig selv.

Jeg kunne i skrivende stund blive skingrende X-files-paranoid og mene at
moderne organiske biokemikere i USA måske har "løsningen", men at den
efterhånden antikke lægelige "kultus" OG politiske interesser tilsiger dem
at krydstjekke alting i hovede og røv og i 100 år, før de tager sig sammen
og tænker på de sygdomsramte og døende? Lægeløftet og kapitalismen er vist
hinanden ret modstridende, som den gode - kapitalistiske - præsident selv
påpegede. Jeg er bare bange for "biologisk krigsførsel" på et plan, hvor
_nogle_ beholder midlet til at overleve, mens andre, hele lande, går ad
helvede til. Jeg håber at det er den politiske fare ved dette perspektiv,
Bush adresserede. ligesom han adresserede medicinalindustrien. Men måske
ikke sit eget militær?

Det er immervæk noget lort at HIV-vira er mutagene. Det er svært at
forudsige dem.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-03 07:19

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

BW: Ved vi sikkert om een eneste er blevet smittet ved andet
heterosamleje end analt?
Ved vi sikkert om en eneste kvinde har overført smitte til en mand?
´Måske alle mænd der påstår sig smittet af pige, har haft en kønsfælles
pik oppe i sig, men ikke vil være ved det.

> [...]

blodbaner...(Penetrationsevne som jo egentlig er beregnet på Ægcellen?)

(Det må vist være den ultimative mandlige kastrationsangst: Sæd dræber?

BW DET ENESTE VI VED ER AT VI INTET VED - og hvis en person siger "jeg
smittedes men vi kyssede kun" skal vi så tro på det?

> [...]

tænke
lidt på, om Bush efter sin State of The Union-tale virkelig mener noget

BW; HOV DU ER OFF TOPIC IFØLGE BO MOGENSEN!

Fra : Heidi

Dato : 30-01-03 08:06

Bo Warming wrote:

[snip]

Hvorfor får du ikke opsat din nyhedslæser så den citerer
ordentligt? (du undlod ganske fikst at svare da BMM spurgte
om det samme).
Det er jo nærmest umuligt at se hvad det er du selv
skriver, og hvad du citerer - og jeg tvivler på at andre
har lyst til at folk skal tro det er dem, der har skrevet
det du gør....

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-01-03 14:52

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ´Måske alle mænd der påstår sig smittet af pige, har haft en kønsfælles
> pik oppe i sig, men ikke vil være ved det.

I så fald er Afrika befolket af bøsser?

> BW DET ENESTE VI VED ER AT VI INTET VED - og hvis en person siger "jeg
> smittedes men vi kyssede kun" skal vi så tro på det?

Nej, selvfølgelig skal man ikke det, hvis risikoen ikke medicinsk er påvist.

> BW; HOV DU ER OFF TOPIC IFØLGE BO MOGENSEN!

"Chokmah Dog Fever"( hvad det så end betyder) ?

Okay, nu er Bush jo ikke lige det mest "sexede" samtaleemne og det bliver
rigtigt nok en tand politisk, men der er jo stadig tale om en sexuelt
overført sygdom og folks tro på en eventuel kur, så jeg mener at have mit på
det tørre.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-03 15:17

> [...]

> ´Måske alle mænd der påstår sig smittet af pige, har haft en
kønsfælles
> pik oppe i sig, men ikke vil være ved det.

BW: Måske de har andre vaner mht heterorøvpuling for at undgå graviditet

> [...]

rigtigt nok en tand politisk, men der er jo stadig tale om en sexuelt
overført sygdom og folks tro på en eventuel kur, så jeg mener at have

BW: Formodentlig er og blir det en sygdom for bøsser (og måske kun
superpromiskuøse fistfuckingfans)
og for narkomaner og afrikanere

Fra : Nicolai

Dato : 30-01-03 19:18

On Thu, 30 Jan 2003 00:16:42 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@mail.dk> wrote:

> [...]
>lader dem passere gennem slimhinder til nærliggende
>blodbaner...(Penetrationsevne som jo egentlig er beregnet på Ægcellen?)

Du har en pointe, men jeg har aldig hørt den slags nævnt i forbindelse
med HIV smitte.

Derudover er HIV virus også forholdsvis sart, det overlever ikke ret
godt i et fremmedt miljø.

> [...]
>skulle angiveligt skyldes små rifter hos begge parter på grund af relativt

Yep. Men risikoen ved "almindelig" vaginal sex er ikke så lille at man
skal ignorere den

[Bush, konspirationsteorier osv]

Personlig kan mistænke den gamle nar for hvad som helst, men jeg
vælger at tro på at US er så åbent at det ville slippe ud hvis de
vitterligt havde den unikke kur.

>Det er immervæk noget lort at HIV-vira er mutagene. Det er svært at
>forudsige dem.

Ja, det er vel også det der har været årsagen til at der ikke for
længst er fundet en vaccine.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-03 23:03

> [...]
> sekretere I partneren, mens kvinder generelt højst kan sekretere PÅ
> partneren? Sæd har jo en vis "gennemtrængningsevne" rent cellemæssigt,

Sludder, en virus er ikke en celle

> skedesekret ikke umiddelbart har samme smitteegenskaberr og de
respektive
> slimhinder - alt efter hvilke der er benyttet - kan være mere
tyndvæggede?

Skedesekret kan vist være lige så aidsvirus-koncentreret og farlig som
sæd - men det kommer jo aldrig ind i mænds endetarm, hvor slimhinden er
tynd og evt forreven hvis fistfucking

Iøvrigt er vigtigste årsag til aidssygdom nok psykosomatisk - man blir
bøsse af at have haft nederlag med kvinder og små nederlag bliver til
store nederlag, og lav selvtillid gir høj kortisol gir lavt
immunforsvar, og så skal der intet til før bøssen er dybt syg.
Måske hiv -virus cirkulerer mellem os alle som forkølelsesvirus gør det,
og ëet er nok, og den MODTAGELIGE stakkel , skal nok før eller siden få
DRÅBEN DER FÅR BÆGERET TIL AT FLYDE OVER

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-03 21:32

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev :

>Jamen det har vi da vidst hele tiden, homoer spreder Aids, hvordan har
>sygdommen ellers kunne sprede sig ?

Det gør heterosexuelle også.

Hvad med narkomaner?

Fra : #2066

Dato : 27-01-03 02:55

http://www.salon.com/opinion/sullivan/2003/01/24/rolling/index.html

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-03 06:04

"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message

> "Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> wrote in message

USA der
> nogle
Formålet
HIV.

Verden er splitter ravende sindSYG hist og pist.

Nu vil de forbyde selvmordsklinik i Svejts - men det er folk der begår
selvmord, fordi staten har gjort livet uudholdeligt. Det er ikke
klinikker, der dræber de selvmordssøgende.

At søge HIV-virus i anus er en slags selvmords-opsøgen eller
førtidspension-opsøgen. Folk keder sig. Forkælelsen af syge er enorm.
Privatiser sygehusvæsenet, pånær skadestuerne.

Glistrup kaldtes af en psykiater for sindsyg - megaloman - og Nietzsche
kaldte sig selv og Goethe for kunstner-sindsyg og overmenneske, men alt
dette er vås&metafor, for sygdomsordet bør forbeholdes

_dokumenterbare funktionsnedsættende vævsforandringer, som ved kræft og
forkølelse og forstuvning_

Fra : Jimmy

Dato : 31-01-03 16:36

> [...]
nogle
> der tilbyder sig som donor og andre der kalder sig "Bug hunters". Formålet

Nogen der har et link til en hjemmeside der beskriver fænomenet?

mvh
Jimmy

Fra : Ally

Dato : 31-01-03 21:37

>nogle
>Nogen der har et link til en hjemmeside der beskriver fænomenet?

Der er sået stærk tvivl om Rolling Stones' artikel. Lægen, der blev
interviewet, og som kom med de 25%, har siden trukket tallet tilbage
og siger, han blev fejlciteret.

Se mere her:

http://www.msnbc.com/news/863259.asp?0cv=KB10

http://www.salon.com/opinion/sullivan/2003/01/24/rolling/index.html