hvor købes 100L blå tønde med låg
Fra : Jan Holm

Dato : 24-01-03 21:55

Hej Alle

se subj. Jeg mener de er på 100 liter. Er det standardvare
i en tømmerhandel eller er der nogle der kender til en af
kæderne der fører disse.

Mvh
Jan Holm

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 25-01-03 09:09

> Jeg mener de er på 100 liter. Er det standardvare
> i en tømmerhandel eller er der nogle der kender til en af
> kæderne der fører disse.
>
> Mvh
> Jan Holm

Hos Kalk og Mørtel Værkerne(butik for murer) i KBH, de bruges bl.a.
til at holde cement tør, findes i flere størelser.

--
Med træ hilsen
Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,
Unøjagtighederne kommer af sig selv."

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-03 17:33

"Jan Holm" :

> se subj.

Se evt. i dk.marked.privat, hvor Betina Rørbæk en gang imellem har sådan
nogle til salg. Lige nu er det godt nok hvide tønder på 50 L...

Eller, ta' en tur rundt i dit industrikvarter, der plejer man at se dem stå.
Gå ind og spørg om du må være den glade aftager

Carina

Fra : J W Nielsen

Dato : 25-01-03 20:05

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> se subj. Jeg mener de er på 100 liter. Er det standardvare
> i en tømmerhandel eller er der nogle der kender til en af

Hej Jan...
I mit firma får vi sprinklervæske, sæbe mm. i disse tønder - mig bekendt er
de belagt med en form for pant.
Du kan sikkert gå ned i det nærmeste industrikvarter og få fat på een mod
betaling af "panten".
Tjek lige hvad der har været i - det er ikke altid sunde ting og sager...

Mvh
Jørgen

Fra : Henrik.M

Dato : 26-01-03 09:23

De fås i avv genbrugs butikker til lidt ca 150 ,-
os så er de helt nye .

Mvh Henrik

Fra : JN

Dato : 26-01-03 12:06

> [...]
>
> se subj. Jeg mener de er på 100 liter. Er det standardvare
> i en tømmerhandel eller er der nogle der kender til en af

Skal de være blå?. Vi købte nogle regnvandstønder med låg til brug for vores
hestefoder. De er grønne og købt i Silvan.

Lisbeth

Fra : Calle.

Dato : 26-01-03 13:04

JN wrote:
> Skal de være blå?. Vi købte nogle regnvandstønder med låg til brug
> for vores hestefoder. De er grønne og købt i Silvan.

De har heller ikke patentlukning og bærehåndtag, som jeg mener har ønskede

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Ole Jensen

Dato : 27-01-03 09:01

Jan Holm wrote:
> [...]
>
> se subj. Jeg mener de er på 100 liter. Er det standardvare
> i en tømmerhandel eller er der nogle der kender til en af

Hej

Jeg mener at have set dem hos SILVAN, men er ikke helt sikker.
Hvis den må være sort så kan du hos http://www.america-thisted.dk købe
dem. Jeg ved ikke med størrelsen, de skriver at det er en 50 kg
foderopbevaringstønde, så mon ikke 100 liter er rigtig. 161,- kr.

mvh
Ole-J

Fra : Ole Jensen

Dato : 27-01-03 09:12

Jan Holm wrote:
> Hej Alle
>
> se subj. Jeg mener de er på 100 liter. Er det standardvare
> i en tømmerhandel eller er der nogle der kender til en af
> kæderne der fører disse.

Hej igen

http://www.dan-egtved.dk/index.html
har de tønder du ønsker. Blå og 60, 120, 220 liter. Prisen kender jeg ikke.
Direkte link:
http://www.dan-egtved.dk/Produkter/Tilbehor_Agro_Teknik/Ovrige_produkter/Afhorner/Klovbad_matte/fodertonder.html

mvh Ole-J