bosch akku
Fra : Thomas

Dato : 24-01-03 21:23

HN har en 12V bosch til 998,- Den er blå! Er de blå Bosch modeller
anderledes end de alm. grønne ?

/Thomas

Fra : KSK

Dato : 24-01-03 23:29

prøv at tag dem i hånden på min blå er der bremse på - ej den grønne( ikke på
mine ) men prøve at tag den i hånden og mærk jeg vil helle ha en brugt BLÅ
end en ny grøn
KsK

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 25-01-03 11:30

"Thomas" <tr@kyborg.dk> skrev i en meddelelse
> HN har en 12V bosch til 998,- Den er blå! Er de blå Bosch modeller
> anderledes end de alm. grønne ?
>
> /Thomas

Den blå serie var/er lavet til håndværkere og den grønne til hobbyfolket.
Men der er vist ved at ske en "sammensmeltning" af de 2 serier.

Thomas

Fra : Ole

Dato : 25-01-03 11:21

"Thomas" <tr@kyborg.dk> skrev i en meddelelse
> HN har en 12V bosch til 998,- Den er blå! Er de blå Bosch modeller
> anderledes end de alm. grønne ?
>
> /Thomas

De blå er "håndværkermodellerne" og er vist lidt mere robuste, jeg har dog
brugt de grønne i mange år og de holder fint til brug på hjemmefronten.
Nogen gange følger der lidt mere udstyr med til de blå, såsom ekstra batteri
eller en lidt hurtigere lader.

hilsen
Ole

Fra : M@rk

Dato : 25-01-03 15:38

Sat, 25 Jan 2003 11:20:45 +0100, berigede "Ole" <olepedersen@ofir.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Nogen gange følger der lidt mere udstyr med til de blå, såsom ekstra batteri
>eller en lidt hurtigere lader.

Er der noget sted på nettet, hvor man kan købe ekstra batterier til
"de grønne"?

/Mark
- som pt har ca. 2 minutters batteritid pr opladning

--
M@rk, the unknown @ vosborg.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-01-03 11:04

"M@rk" <unknown@vosborg.invalid> wrote in message
> Sat, 25 Jan 2003 11:20:45 +0100, berigede "Ole" <olepedersen@ofir.dk>
> dk.fritid.hus-og-have med:

> Er der noget sted på nettet, hvor man kan købe ekstra batterier til
> "de grønne"?

Lige mine ord!

Mvh

Jesper

Fra : Martin Buhelt

Dato : 27-01-03 11:09

"M@rk" <unknown@vosborg.invalid> skrev i en meddelelse
> Sat, 25 Jan 2003 11:20:45 +0100, berigede "Ole" <olepedersen@ofir.dk>
> dk.fritid.hus-og-have med:

> Er der noget sted på nettet, hvor man kan købe ekstra batterier til
> "de grønne"?

Der er en del steder, men det er tvilsomt om det kan betale sig. Normalt
koster de omkring 600 kr! Dog har L. V. Erichsen 9,6 V batterier til 250 kr.

http://www.lve.dk/produkter.php?varegruppe=10&produkt=1021

Ellers kan du jo søge efter batterier på Google - der finder du en del der
sælger batterier.

/Martin

Fra : Ole

Dato : 27-01-03 20:38

"Martin Buhelt" <mb@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

http://www.lve.dk/produkter.php?varegruppe=10&produkt=1021

Ellers kan du jo søge efter batterier på Google - der finder du en del der

Det ligner et rigtig godt tilbud, man skal bare være opmærksom på at Bosch
har ændret udseende på deres batterier, så jeg tror ikke det passer til de
nyeste akkumaskiner.
Batteriet er også kun på 1,4 Ah, så det er et af de "svageste" batterier
Bosch laver.

Hilsen
Ole