Newsgrups
Fra : S@ndman

Dato : 24-01-03 14:42

Hejsa,

Nu er min pc blevet så sløv, at en format c: står for døren, men
nu har jeg deltaget aktivt i nogle ng's - hvordan tager jeg backup
så jeg ikke skal sidde og udvælge alle dem har jeg deltaget i
igen??

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : Jens \"Molotov\"

Dato : 25-01-03 15:06

Kopiere dem til en mailmappe, og ganske enkelt træk og slip dem ind i en
mappe som evt. ligger på diskette. Dermed har du nu kopieret dem, og kan
gøre det samme, når de skal ind igen. Men prøv først med en tilfældig emne,
så du kan se, at det virker.

VH
Jens "Molotov"

Fra : S@ndman

Dato : 27-01-03 08:08

"Jens "Molotov"" <jens@moltovs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mappe som evt. ligger på diskette. Dermed har du nu kopieret dem, og kan
> gøre det samme, når de skal ind igen. Men prøv først med en tilfældig

----------------
Det virker fint nok.....men læste en gang hvordan man kunne gøre det, men
kan ikke huske det....

Det kommer jo til at tage lang tid det andet....

Jimmy

Fra : S@ndman

Dato : 13-02-03 10:10

> "Jens "Molotov"" <jens@moltovs.dk> skrev i en meddelelse
> emne,

---------

Jeg har set det postet en gang før - men kan ikke huske hvor og hvornår, men
det kan vist gøres temmelig nemt.....

Jimmy