U.S.Router-stopper
Fra : Jørgen Elmer

Dato : 24-01-03 13:04

Hejsa.
Måske er jeg o.t.,og så vil jeg gerne have en henvisning.
Jeg har en router USR model: USR8000A (
http://www.usr-emea.com/products/p-networking-product.asp?prod=net-bb-rout02
&loc=emea
).
Den sidder på min ADSL med fast adresse.
Efter at have fungeret perfekt i måneder, er den nu begyndt at miste
forbindelsen til TDC,
i status står der at gateway er unreachable !
Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?
Hvis jeg sætter en maskine direkte på ADSL'en, så virker det OK. og når
jeg bagefter sætter
Routeren på (genstart), så virker den også.......

Elmer

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 25-01-03 14:20

Hej!

Jeg oplever præcis samme problem med min Cisco 1600. Problemet var der for
ca. et halvt år siden. Efter en lang periode uden problemer begyndte det
igen for ca. en uge siden. Det er ekstremt irriterende at man ikke med at
reloade routeren kan genetabelere forbindelsen. Man er simpelt hen nødt til
at sætte en PC direkte på ADSL-modemet for at komme på.

Jeg har TDC mistænkt for at gå og sysle med noget... Måske kan nogle her
i gruppen be- eller afkræfte dette?

mvh
Niels Henrik

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 25-01-03 20:20

"Niels Henrik Egebjerg" <nhe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg oplever præcis samme problem med min Cisco 1600.
> Jeg har TDC mistænkt for at gå og sysle med noget... Måske kan nogle

Jeg tror gerne at det er noget m. TDC, men jeg har spurgt dem i support, og
der siger de at de ikke kender til problemet.

Er der ikke nogen der lignende problemer?

Elmer