IE 6 og FTP-adgang.
Fra : Madsen

Dato : 24-01-03 19:06

Hej,

Ja, jeg ved at IE ikke er det bedste værktøj til den slags, men jeg
har været ved at rode med at sætte en lille FTP-server op og synes
at det kunne være smart hvis man kunne hente filer fra den direkte
via IE, (eller en anden browser for den sags skyld). Det fungerer
også, men noget undrer mig.

Hvis FTP-serveren (BulletProof) er stillet til kun een bruger af
gangen og kun een IP-adresse af gangen, så kan jeg ikke logge på
serveren med IE. Dialogboksen i IE hvor brugernavn og adgangskode
skal indtastes kommer op, men når jeg har indtastet den kommer
boksen bare en gang til og sådan bliver det så ved indtil jeg ikke
gider længere. I BulletProofs log står der at der er for mange
samtidige brugere. Hmm...

Hvis jeg stiller BulletProof op til 2 samtidige bruger, så kan jeg
stadig ikke logge på med IE, men stiller jeg både antal samtidige
brugere og ID-adresser op til 2, så kan jeg komme på med IE. Jeg kan
se i BulletProof af IE skaber to forbindelse. Hvorfor gør den det?

Madsen.