firma opslag gratis
Fra : Bo

Dato : 22-01-03 21:55

Det her er ikke reklame, men jeg fandt pludselig www.kob.dk
her er gratis søgning på alle firmaer og link til RKI

Fra : Peter G C

Dato : 22-01-03 22:17

Bo skrev i news:b0n0f2$c69$1@sunsite.dk

> Det her er ikke reklame, men jeg fandt pludselig www.kob.dk
> her er gratis søgning på alle firmaer og link til RKI

Hvilke brugbare informationer kan jeg finde dér som jeg ikke finde alle
andre steder?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : The BMA man

Dato : 27-01-03 21:32

On Wed, 22 Jan 2003 22:16:55 +0100, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Hvilke brugbare informationer kan jeg finde dér som jeg ikke finde alle
>andre steder?

Når du siger alle andre steder - hvor mener du så?

--

Stay loving & keep cool

Brian Madsen

PS. When answering me via email please remove NOSPAM from my email address.

Fra : Peter G C

Dato : 27-01-03 21:34

The BMA man skrev i news:3e35972e.14022236@news.tele.dk

[klip]

> Når du siger alle andre steder - hvor mener du så?

Der er jo kun oplyst cvrnr. og adresse.... jeg troede, at der måske var
mere...

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Anders Petersen

Dato : 29-01-03 00:41

Har man mulighed for at se, hvornår firmaet er registreret første gang?

Jeg søgte på mit eget firma, og fandt 2(!), mit og et andet. Bliver det
ikke tjekket, om et firma eksisterer i forvejen, inden det registreres?

/Anders

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-01-03 00:47

"Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg søgte på mit eget firma, og fandt 2(!), mit og et andet. Bliver det
> ikke tjekket, om et firma eksisterer i forvejen, inden det registreres?

Er dit firma et kapitalselskab..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 29-01-03 00:49

Anders Petersen skrev:

> Jeg søgte på mit eget firma, og fandt 2(!), mit og et andet. Bliver
> det ikke tjekket, om et firma eksisterer i forvejen, inden det
> registreres?

Hvad mener du med, at et firma eksisterer i forvejen? Hvis du blot
hentyder til firmanavnet, så er der intet til hinder for, at flere
firmaer hedder nøjagtigt det samme. (Der er selvfølgelig nogle
undtagelser, hvis det fx handler om samme branche.)

Hvis du derimod har søgt på dit CVR-nummer, skulle du meget gerne kun
have fået dit eget firma frem.

--
Mvh. Peter
"By the time they had diminished from 50 to 8, the other dwarves began

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-01-03 00:53

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> (Der er selvfølgelig nogle
> undtagelser, hvis det fx handler om samme branche.)

.... eller anvender et registreret varemærke.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Anders Petersen

Dato : 29-01-03 01:04

> [...]
> firmaer hedder nøjagtigt det samme. (Der er selvfølgelig nogle
> undtagelser, hvis det fx handler om samme branche.)

Tænkte kun på firmanavnet, troede blot ikke, at de kunne registreres under
samme navn.

Kan man se, hvornår et firma er registreret et sted?

Og man kan vel egentlig bare lave sit firmanavn til et varemærke, hvis det
er det man vil, vel?