OLE automation: Programmere Højrejustering~
Fra : Ingmar Jørgensen

Dato : 22-01-03 21:29

Ved hjælp af OLE indsætter jeg nogle beregninger til en tabel i Word efter
melodien:

(..)

Var

R: Range;

(.)

R := Word.Selection.Range;

Direction := wdCollapseEnd;

R.Collapse(Direction);

R.InsertAfter(..mine tabel data ..)

Separator := '|';

Format := wdTableFormatClassic1;

Autofit := True;

R.ConvertToTable(Separator, EmptyParam, EmptyParam,

EmptyParam, Format, EmptyParam,

EmptyParam, EmptyParam, EmptyParam,

EmptyParam, EmptyParam, EmptyParam,

EmptyParam,Autofit );

Jeg får en fin tabel i Word, men er dog kørt fast med hensyn til at lave
højrejustering af cellerne i tabellen. Jeg syntes ikke jeg kan finde den
rigtige parameter.

Er der nogen der har et forslag?

Fra : Ingmar Jørgensen

Dato : 23-01-03 23:02

Endelig fandt jeg løsningen, som højrejusterer alt indhold i tabellen:

var
Doc: _Document;
(..)
Doc := Word.ActiveDocument;
(..)
Doc.Tables.Item(1).Range.Paragraphs.Alignment := wdAlignParagraphRight;