CCNA ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 22-01-03 21:28

Hej!

Jeg ved godt, ar en CCNA måske ikke er meget værd i disse dage - men
den er da bedre end ingenting. Men hvad skal man støve igennem af
litteratur inden man smutter til eksamen ? Jeg har for år tilbage være
på ICRC og ACRC, og har da rodet noget med IP og IPX .. Appletalk, er
det overhovedet aktuelt i den eksamen længere ??

Evt. reference til god litteratur vil være godt - så man kan komme
lidt i gang...

/Brian

Fra : Martin Damberg

Dato : 22-01-03 23:32

"Brian Ipsen" <spammers@nowhere.net> wrote in message
> [...]
> det overhovedet aktuelt i den eksamen længere ??
>
> Evt. reference til god litteratur vil være godt - så man kan komme

IPX og ISDN ... og som Peter Juul har skrevet før han skal du ikke
være ked af hvis du dumper første gang .. testen er blevet en del
sværere på det seneste. Var til test før jul og der var passing score på 849
and rising

De 2 ovenstående emner er kommer der meget med, hvis man er uheldig/heldig.

mvh

Martin Damberg