Workbooks.Open - semikolon sepereret fil -~
Fra : Søren Thade Petersen

Dato : 22-01-03 17:14

Hvis jeg åbner en fil med semikolon seperation, så opdeles dataene fint i
hver sin kolonne.

Men hvis jeg bruger vedlagte macro:

Sub Makro6()
Workbooks.Open Filename:="C:\test.csv", Format:=4
End Sub

eller

Sub Makro7()
Workbooks.Open Filename:="C:\test.csv"
End Sub

så ender hele indholdet i 1. kolonnne.

Er der nogen, der kan hjælpe videre hermed?

På forhånd tak.

Søren

begin 666 test.csv
M1T=,($TP." S,#4Y.S4P,#LW,# [(E925R(-"D=03"!3,#@@,S W,SLU.S<P
&.R)64E<B
`
end

Fra : Per

Dato : 28-01-03 00:19

Sådan lige pr. hukommelse, mener jeg at kunne huske, at det går bedre med en
..txt-fil.
Men eller kan du sikkert bruge funktionen "tekst til kolonner" som liger i
menuen "data".

mvh
Per