Ups forkert indlæg i gruppe
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-01-03 15:53

hvordan trække jeg mit indlæg tilbage fra gruppen ???

kan man det s¨det bliver slettet ???

Fra : jopa

Dato : 21-01-03 15:58

"Thomas Pedersen" skrev...
> hvordan trække jeg mit indlæg tilbage fra gruppen ???

Da du bruger Outlook skulle du kunne markere dit indlæg
Gå i meddelelse
slet indlæg.

Burde virke

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-01-03 16:23

jopa skrev:

> Da du bruger Outlook skulle du kunne markere dit indlæg
> Gå i meddelelse
> slet indlæg.
>
> Burde virke

Der er dog en del begrænsninger når man sletter indlæg.

Først og fremmest kan man i bedste fald opnå at slette indlægget
fra alle newsservere. De brugere der har downloadet indlægget i den
tid det har ligget på serveren vil stadig kunne se det efter at det
er slettet fra serveren (det gælder i øvrigt også afsenderen, som
jo er nødt til at se indlægget for at slette det - mange bliver
forvirrede over at det ikke forsvinder fra deres egen computer).

Dernæst er det ikke alle newsservere der accepterer sletninger.

Hvis man vil slette et (af sine egne!) indlæg skal det ske meget
hurtigt efter at det er sendt - ellers kan det oftest være
ligegyldigt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen