Nordea nøgler
Fra : Peter Holm

Dato : 21-01-03 14:15

Hejsa,
jeg har lige installeret ny harddisk og derfor mistet nogle indstillinger.
Hvor skal man lægge nordea-nøglerne, så den selv finder dem, når man går ind
på Nordea netbank?
Jeg mente de lå i et bib der hed UNISECURE, men det virker ikke at lægge den
der synes jeg.

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : jk

Dato : 21-01-03 14:52

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ind
> på Nordea netbank?
> Jeg mente de lå i et bib der hed UNISECURE, men det virker ikke at lægge

mappen hedder kun UNISECUR

din key kode noget som (x for et eller andet tal) xxxxxxxx.key
skal også lægges i denne mappe, og det hele skulle virke,

når Nordea meddelelsen kommer med om du vil installere sikkerhedsnøglen
skal du svare ja til altid at have tillid til denne.

Ellers skal du svare det hver gang du åbner siden.

hilsen

jk

Fra : finn_pind

Dato : 21-01-03 15:41

On Tue, 21 Jan 2003 14:52:17 +0100, "jk" <j.kroyer@mail.dk> wrote:

>"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>ind
>den
>
>mappen hedder kun UNISECUR

og ligger mappen i roden på c:
finder apletten den selv

Fra : Peter Holm

Dato : 21-01-03 19:51

> [...]
> skal du svare ja til altid at have tillid til denne.
>
> Ellers skal du svare det hver gang du åbner siden.

ahhh, et E for meget
Thx
Peter