prøve
Fra : max tina og palle

Dato : 20-01-03 12:47

prøve

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 20-01-03 12:54

"max tina og palle" <phhj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:3e2be146$0$71606$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> prøve

BRUG FOR FANDEN dk.test

/ JONAS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-03 13:40

"Jonas M. Nielsen" <jonas@mong.dk> skrev :

>BRUG FOR FANDEN

Brug venligst et pænt sprog, hvis du ønsker at vejlede.
Og henvis gerne til et sted, hvor man kan finde oplysninger om de
forskellige grupper.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

Fra : H.O.T

Dato : 20-01-03 16:31

"Jonas M. Nielsen" <jonas@mong.dk> skrev i en meddelelse
> "max tina og palle" <phhj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>

> BRUG FOR FANDEN dk.test
>
> / JONAS
>
> Sikke et sprog af en der aldrig har skrevet herinde før.......

Henrik

Fra : No1

Dato : 20-01-03 22:01

Jeg kan kun grine hvergang der er nogle der skriver test eller lign.
så er der straks en politi mand der skal komem og rette folk hvor mange test
eller prøve kommer
der om måneden??? jeg kan sku godt overleve de 4-5 stykker eller hvor mange
det nu er der kommer

så styr jeres indre politimand og tag det med et smil :)

Gert

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 20-01-03 23:27

"No1" <gbjw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mange
> det nu er der kommer
>
> så styr jeres indre politimand og tag det med et smil :)

Du er hermed meldt til din udbyder. Kage afsendt!

Fra : No1

Dato : 20-01-03 23:30

"Jens Bendtsen" <papaji@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "No1" <gbjw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> test
> mange

> Du er hermed meldt til din udbyder. Kage afsendt!

haha damn du er til grin

Fra : Chokmah

Dato : 21-01-03 00:00

On Mon, 20 Jan 2003 23:29:57 +0100, "No1" <gbjw@tdcadsl.dk> wrote:

> haha damn du er til grin

det er ikke en på nogen måde uinteresandt kospondance du angiveligt
har med dig selv - men ku du ikke flytte den til f.eks snak.snik - jeg
tror Peter Juhl keder sig - så ku i jo få tiden til at gå sammen
bedste hilsner
Bo M Mogensen

fut :

--- 100 Proof News - http://www.100ProofNews.com
--- 3,500+ Binary NewsGroups, and over 90,000 other groups
--- Access to over 400 Gigs/Day - $8.95/Month
--- UNLIMITED DOWNLOAD

Fra : Peter Juhl

Dato : 21-01-03 20:03

Chokmah wrote:

> [...]
> --- 3,500+ Binary NewsGroups, and over 90,000 other groups
> --- Access to over 400 Gigs/Day - $8.95/Month

Gider du:

1) Holde mig ud af dine amatøragtige vejledningsforsøg.
2) Afholde dig fra at futte henstillinger ind i en snak gruppe.
3) Få fikset sin "signatur".

På forhånd tak.

/Peter

FUT: dk.admin.netmisbrug

Fra : Michel Komischke

Dato : 20-01-03 23:54

"Jens Bendtsen" <papaji@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> test
> mange

Vi har en gruppe til test.. hvis alle folk sendte indlæg på tværs af grupper
og fundatser, hvor var vi så henne?

> Du er hermed meldt til din udbyder. Kage afsendt!

For hvad?!

Fra : MCP_DK

Dato : 21-01-03 00:09

"Jens Bendtsen" <papaji@tiscali.dk> skrev i

> Du er hermed meldt til din udbyder. Kage afsendt!

Hvilken kage har du sendt og har du sørget for at der er nok så alle
kan få et stykke ?

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first http://mcp.amok.dk