Sorg og glæde tæt forbundet
Fra : Ole :-\)

Dato : 20-01-03 12:05

Jeg glæder mig meget over at vi nu er meget tæt på SuperBowl, men sorgen
over at mange af holdene er færdige, og ikke spiller igen før til september
er også vokset sig stærkere den sidste tid, især efter 49'ers røg ud sidste
uge.

Det er lidt trist at der ikke er 82 kampe i NFL ligesom der er i NBA og når
også amerikanerne er så football tossede skulle man da tro det er muligt med
lidt flere kampe, og flere hold (hvem sagde LA?)

32 hold, i et kæmpe land som USA med 50 stater - det er ikke mange, og slet
ikke når man ser at flere stater har flere hold. Jeg har ikke lige styr på
hvor mange stater det er fordelt i, men der er da mindst 3 hold i både New
York og California, så det er omkring halvdelen af alle staterne som ikke
har ét eneste NFL-hold.

I øvrigt må de 17 runders grundspil også være blandt de korteste grundspil
overhovedet, og i Danmark er det vist kun 8 runder (i det mindste i
næstbedste række).

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Philip Haargaard

Dato : 20-01-03 12:40

" Ole " <ole@spørg.mig> skrev i en meddelelse
> [...]
september
> er også vokset sig stærkere den sidste tid, især efter 49'ers røg ud

Ja det er list trist, at der kun er to kampe tilbage (SuperBowl og ProBowl -
som jo ikke er helt det samme), og at der så går over et halvt år før de
vender tilbage.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-01-03 21:12

" Ole " wrote:

> [...]
> er også vokset sig stærkere den sidste tid, især efter 49'ers røg ud sidste

At bruge udtrykket "sorg" er vel lidt overdrevet.?

Var du tæt tilknyttet dem.?
Er klubberne lukket.? Gået nedenom og hjem.?
Er nogen af spillerne døde.?

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-01-03 21:32

" Ole " <ole@spørg.mig> wrote in message
> [...]
september
> er også vokset sig stærkere den sidste tid, især efter 49'ers røg ud

Tja, efter søndagens Superbowl, så bliver der stille i den amerikanske
sportsverden. Mens football sæsonen er slut og baseball sæsonen endnu ikke
er startet, så er der kun basketball og ishockey, der er gang i. Jeg har
ikke den store interesse i nogen af delene (måske lige undtaget San Jose
Sharks (ishockey), så jeg holder en pause fra ESPN

--
Lars Ehlers, San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com