tilbagefunktion i frames
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 10-03-01 12:59

Hejsa.
Kan man lave en tilbage-knap-funktion som feks. ligger i en "bottom" frame
som hele tiden, når der trykkes, går tilbage til foregående side. det
ligegyldigt om det er en enkelt frame der skal gåes tilbage eller det er et
helt framesset. jeg arbejder i DW4

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Finn Christensen

Dato : 11-03-01 00:01

Ikke for at spørge dumt, men hvad er der blevet af den
tilbageknap din browser har i øverste venstre hjørne?
Virker den ikke mere?
*S*

Finn

PS: Iøvrigt er jeg da lige ved at tro, at det må kunne laves,
men det er der nok andre der har mere forstand på. Jeg var bare
lige i drille humør. SORRY !

Fra : Claus Pryds

Dato : 11-03-01 08:45

THOMAS VESTERGAARD <tomvik@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> som hele tiden, når der trykkes, går tilbage til foregående side. det
> ligegyldigt om det er en enkelt frame der skal gåes tilbage eller det er

Hej Thomas
Du kan bruge browserens tilbage funktion på denne måde

<input type="button" value="Tilbage" onClick="history.back();">

--
MVH
Claus Pryds

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 11-03-01 15:45

> Hej Thomas
> Du kan bruge browserens tilbage funktion på denne måde
>
> <input type="button" value="Tilbage" onClick="history.back();">

Ok det er meget godt, men hvordan sætter jeg en special fremstillet knap ind
? og har du en fed tilbageknap?

Fra : Ghashûl

Dato : 12-03-01 08:27

On Sun, 11 Mar 2001 14:45:18 GMT, "THOMAS VESTERGAARD"
<tomvik@hotmail.com> wrote:

>Ok det er meget godt, men hvordan sætter jeg en special fremstillet knap ind
>? og har du en fed tilbageknap?

f.x. <a href="javascript:history.back()">hvad du nu vil have her, evt.
billede</a>

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7two23six29