Hvordan fjerner jeg det??
Fra : Funnyboy

Dato : 19-01-03 01:37

Hej
Jeg har fået indstalleret en nu søgefunktion i toppen af min browser. Det er
ik noget jeg selv har bedt den om. Den blev installeret da jeg hoppede ind
på en side.
Kan man ik fjerne den igen?
Der er ikke nogen muligheder for at afinstallere den i tilføj/fjern.
Der er også kommet en lille globus nede ved siden af uret. Begge dele kom på
samme tid.
Den har også fået en mærkelig ide om at den vil lave min startside om
hvergang maskinen har været slukket.
Og trykker jeg på linien med søg kommer jeg ind på en side der hedder
www.lop.com
Nogen der har en ide om hvordan man fjerne det igen.....???

Funnyboy

Fra : Leo.E

Dato : 19-01-03 08:57

"Funnyboy" <funnyboy@FJERN DETTEnissan-almera.dk> wrote in message news:<3e29f220$0$83826$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> www.lop.com
> Nogen der har en ide om hvordan man fjerne det igen.....???

Prøv at højreklikke på værktøjslinjen, det er muligt at den har lagt
sig ind der,så fjern fluebent.
Hilsen: Leo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-01-03 10:12

Funnyboy wrote:

> Jeg har fået indstalleret en nu søgefunktion i toppen af min browser. Det er
> ik noget jeg selv har bedt den om. Den blev installeret da jeg hoppede ind
> på en side.

Du har ganske givet installeret et program uden at læse teksten
undervejs. Lop.com hører til de "gode" af de medfølgende programmer,
idet du oplyses om installationen, og hvordan du afinstallerer.

Du kan læse om, hvordan du har fået installeret programmet her:
http://lop.com/help.html#how

Du kan desuden hente et afinstallationsprogram, her er et direkte link
til det:
http://lop.com/uninstall.exe

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Allan

Dato : 26-01-03 00:42

Jeg havde samme problem, det virker faktisk, tak for det.