meget sløvt RH 7.0
Fra : Ligusterlogik

Dato : 17-01-03 06:39

Jeg har forsøgt at installere RH 7.0 på en 400 Mhz pentium II med 512 Mb,
RAM..

Herligt tænkte jeg nu skal vi lge.. Men performance er så sløvt at det jo
næster ubrugeligt...

Hvad kan man gøre for at speede den op.. ??

Jeg kører med Gnome desktop....

Nogen der evt. har nogen "walk.throughs" da, jeg kun har haft det een
dag....

Mvh.

Maier

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 19-01-03 00:02

Ligusterlogik wrote:
> Jeg har forsgt at installere RH 7.0 p�en 400 Mhz pentium II med 512 Mb,
> RAM..
> Hvad kan man gre for at speede den op.. ??

Red Hat 7.0... argh - den hurtigste måde at øge hastigheden på er at skaffe
dig nogle Red Hat 8.0 CD*ere. Der er sket utroligt meget på området siden
version 7.0, også på hastigheden.

Lars.

--
Dybdahl Engineering