Outlook XP - mappen Sendt post vises ikke
Fra : JSB

Dato : 18-01-03 18:26

Jeg har pludselig konstateret, at mine afsendte emails, siden 17/12-2002,
ikke længere figurerer i mappen Sendt post i Outlook XP.
Det pudsige er, at mine emails er blevet afsendt uden problemer, og jeg har
samtidig ikke haft problemer med at modtage post.

Har nogen en løsning på dette irriterende problem?
Tror I, at det er et udbyder-specifikt problem, eller ligger problemet i min
mail-opsætning?

VH
Jesper

PS: Jeg har foruden Win XP bl.a. installeret Norton Antivirus 2002 samt
Zonealarm Pro.

Fra : pre

Dato : 18-01-03 19:37

Et godt gæt kunne være at der manglede en aktivering af funktionen Gem
kopi af sendt mail.

© pre 2002

:

Fra : JSB

Dato : 19-01-03 13:32

Hej Pre.

Lige netop. Tak for det - hvordan jeg har kunnet deaktivere denne, er mig
stadig en gåde. Men jeg må jo have pillet lidt for meget på et tidspunkt

VH
Jesper