Explicit conversion fra SQLBinary til byte~
Fra : Rasmus Oudal Edberg

Dato : 18-01-03 17:44

Hejsa jeg sidder og skal hive nogle billeder ud af en MS SQL server med
ASP.NET (C#).

Nu har jeg det problem at jeg skal lave en explicit konversion fra SQLBinary
til byte[], hvilket sagtens kan lade sig gøre iflg. MSDN.

Jeg skriver følg. i min kode:

SqlBinary image = sqlWWWreader.GetSqlBinary(0);

Response.BinaryWrite(byte[](image));

Men jeg får kompiler fejl!!!

Nogen der har en idé om hvad jeg gør galt ??

Fra : Rasmus Oudal Edberg

Dato : 18-01-03 17:53

"Rasmus Oudal Edberg" <rasmus@studentz.dk> wrote in message
> [...]
>
> Response.BinaryWrite(byte[](image));
>
> Men jeg får kompiler fejl!!!
>
> Nogen der har en idé om hvad jeg gør galt ??

Jeg fandt selv løsningen, jeg havde glemt parenteserne omkring cast typen,
således:

Response.BinaryWrite((byte[])(image));

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-01-03 22:53

Rasmus Oudal Edberg skrev:

> Jeg fandt selv løsningen,

Tillykke med det. Til en anden gang vil jeg lige gøre opmærksom på
at dotnet (herunder asp.net) har fået sin egen gruppe i dk-
hierarkiet - nemlig <news:dk.edb.programmering.dotnet>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen