Skift af baggrunds billede i Netscape6
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-01-03 17:17

Hvordan kan jeg skifte baggrunds billede i Netscape6?

jeg kan godt i IE5

http://www.haabet.dk/dollz/test.html#

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-01-03 17:20

On Sat, 18 Jan 2003 17:17:29 +0100, Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>
wrote:

>http://www.haabet.dk/dollz/test.html#

Det virker helt fint her i en "gammel" Mozilla 1.1a.

--
- Peter Brodersen

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 18-01-03 17:42

Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk> writes:

> Hvordan kan jeg skifte baggrunds billede i Netscape6?
>
> jeg kan godt i IE5
>
> http://www.haabet.dk/dollz/test.html#

I funktionen "changeBGImage" står der:
document.body.background = backImage[whichImage];
Ret det til
document.body.style.backgroundImage = "url("+backImage[whichImage]+")";
altså til at bruge CSS. Det virker (naturligvis?) heller ikke I NS4.

/L

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-01-03 19:37

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> [...]
> document.body.style.backgroundImage = "url("+backImage[whichImage]+")";
> altså til at bruge CSS. Det virker (naturligvis?) heller ikke I NS4.

tak det må jeg prøve.
http://www.haabet.dk/dollz/m.html#