Hvor finder vi en dør ???
Fra : oollee

Dato : 17-01-03 22:15

Hej NG
I forb. med at vi skal til at renovere vores kælder, skal vi have udskiftet
yderdøren dernede - men hvor i alverden finder vi en yderdør med "skæve" mål
og som derudover ikke koster spidsen af en rumraket ????

mvh
MP

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-01-03 22:40

> [...]
mål
> og som derudover ikke koster spidsen af en rumraket ????

Den blå avis - det kan godt være at det tager lidt tid, men især i Jylland
er der mange yderdøre til salg.

Mvh Maria

Fra : Per H

Dato : 17-01-03 23:46

On Fri, 17 Jan 2003 22:15:02 +0100, "oollee" <dleo@oot.dk> skrev:

> [...]
>yderdøren dernede - men hvor i alverden finder vi en yderdør med "skæve" mål
>og som derudover ikke koster spidsen af en rumraket ????

Du bestiller den bare i de mål du skal bruge, "standard" mål er ikke
ensbetydende med at man ikke kan få det mål du skal bruge.

Og det koster ikke ret meget mere, ( næste højre størelse i pris)

Vh Per

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-01-03 14:29

oollee wrote:

> I forb. med at vi skal til at renovere vores kælder, skal vi have udskiftet
> yderdøren dernede - men hvor i alverden finder vi en yderdør med "skæve" mål
> og som derudover ikke koster spidsen af en rumraket ????

Til din orientering er der ikke noget der hedder "standard mål".

Du kan få det eksakt som du vil have det.

Jeg fandt ud af det da jeg fik udskiftet mine vinduer + dør.
De opmålte nøje hver enkelt vindue, for at kunne købe de nye.

Jeg var godtnok noget overrasket over at de ikke har standard mål.
Men det er måske derfor byggebranchen er så langt bag f.eks. industrien når det
drejer sig om at kunne producere til stadig lavere pris.
(Man læser engang imellem i avisen at bryggebranchen er "håbløst bagud" mht.
effektivisering. I forhold til andre brancher. Og det forstå jeg efterhånden.)

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Martin Christiansen

Dato : 18-01-03 17:07

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mht.
> effektivisering. I forhold til andre brancher. Og det forstå jeg

Tjaa, det er måske nemmere sagt end gjort.
Du har måske et par fif..?

Iøvrigt forstår jeg ikke hvorfor busser ikke kører på vand.?

Mvh - Martin

Fra : Martin Christiansen

Dato : 18-01-03 17:15

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse

> Tjaa, det er måske nemmere sagt end gjort.
> Du har måske et par fif..?
>
> Iøvrigt forstår jeg ikke hvorfor busser ikke kører på vand.?

Der manglede lige et..........

Mvh - Martin