Elgiganten vil være den "billigste
Fra : Exit

Dato : 17-01-03 05:33

Det må absolut høre til en sjældenhed eller også arbejder du der.
De sælgere der arbejdere der aner ikke mere end hvad der står på skiltene
Og så har de ikke nogen beføjelser (der skal ringes til en person på højre
plan for af høre om man
må give et afslag i prisen.) (der er blevet meget dårlig service efter
elgiganten overtog Superradio/hvidevarer )

Fra : HSC

Dato : 17-01-03 13:26

"Exit" <tityve@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> må give et afslag i prisen.) (der er blevet meget dårlig service efter
> elgiganten overtog Superradio/hvidevarer )

Det vil jeg give dig 100% ret i - i Superradio kunne man altid få fat i en
ekspedient - nu i Elgiganten skal man være heldig hvis de gider bare kigger
over i retningen af kunderne. - Jeg prøvede flere gange over flere dage ved
flere besøg, at få hjælp til at købe nogle bil højttalere - til sidst fik
jeg da fat i en, og han anede ikke en skid ud over hvad der stod på
skiltene. - Jeg har ikke været der siden.

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-02-03 11:34

"Exit" <tityve@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> Det må absolut høre til en sjældenhed eller også arbejder du der.

Jeg mailede til dem om formiddagen, og spurgte hvilke videobånd de havde til
hvilke priser i Ølby-butikken.
De vendte tilbage samme dag, så jeg kunne køre indenom på vejen hjem.

Men det er da klart at man ikke vælger en butik som El-giganten eller Bilka
hvis man ønsker vare-kyndig vejledning. Men det er jo derfor de ofte er
billige.

/jim

P.S
El-gigantens billigste cd-afspiller med MP3 koster 800. Bilka's billigste
koster 400.