Hyggebruser
Fra : General Ry

Dato : 17-01-03 00:07

For nogle år siden så jeg i en brochure en bruser med to brusehoveder.
Formålet med den skulle være at man kan stå to personer sammen i badet uden
at den ene skal stå og småfryse. Det lyder da ganske hyggeligt, ikke?
Jeg har ikke siden set reklamer for en sådan bruser - og jeg har forhørt mig
i flere butikker hvor man ikke kendte til den.

Er der måske nogen her der kender den, evt. har den, og ved hvor den kan
købes, hører jeg meget gerne....

Ole

Fra : Gert Espersen

Dato : 17-01-03 08:56

Hej

Hvor du kan få en med to hoveder ved jeg ikke.......Men se linket
herunder...
Det gad jeg dælme godt prøve med en cheerleader eller to.

http://www.hansgrohe.com/hghome/hghome-en.nsf/(HTML)/ProduktePharoDirect?OpenDocument

M.v.h.

-Gert..

Fra : Darkh

Dato : 17-01-03 10:08

http://www.hansgrohe.com/hghome/hghome-en.nsf/(HTML)/ProduktePharoDirect?Ope
nDocument

Vi har "Shower Panel" i omklædingsrummet på arbejde. Det er ret godt, men
kræver at der er tilstrækkelig tryk på vandet, ellers kan det ikke følge med
til at levere vand, når der åbnes for alle ventiler.

mvh
Jesper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-01-03 09:38

"General Ry" <oleryolf@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
> Jeg har ikke siden set reklamer for en sådan bruser - og jeg har forhørt mig
> i flere butikker hvor man ikke kendte til den.

Det har du da helt ret i. Og jeg så oven i købet en i går, men vidste
ikke hvad den skulle bruges til! Den kræver blot at man vil have samme
vandtemperatur og tryk. Det er bare sådan en slags T-stik, man sætter
mellem blandingbsbatteriet og bruserslangen.

Den kan købes i Borgportens Isenkræm på Sotre Torv i Århus og sikkert
også i de fleste byggemarkeder o.l.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Rolli

Dato : 17-01-03 16:25

On 17 Jan 2003 09:37:59 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>mellem blandingbsbatteriet og bruserslangen.
>
>Den kan købes i Borgportens Isenkræm på Sotre Torv i Århus og sikkert

snup et 1/2" t-stykke og en ballofix i byggemarkedet, et par
brystnipler+ en bruserslange af de billige og se hvor meget vand der
kommer ud af hver bruser. Det er ikke svært at bygge på, men jeg tror
du bliver skuffet over resultatet når du farer rundt i kabinen for at
fange strålerne

Rolli