kampsport og holdning
Fra : Congtubot

Dato : 16-01-03 17:44

Hej alle friske dansker !!!

Jeg en en dreng som går på HTX.

Jeg er i gang med at lave en image kampagne for kampsport (generelt om alt
kampsport)

Jeg vil vide om Jeres gode og dårlige side ved kampsport ??

Hvad din holdning med kampport...
hvis I vil svare på mit spørgsmål vil jeg være tak nemlig

MVH

adam

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 16-01-03 20:27

Jeg kan godt lide slagsmålet med havkatten, når den er skudt.
MVH
Jan

Fra : Lars S. K.

Dato : 16-01-03 20:32

Tja...

Når jeg tager min dragt på føler jeg mig som en sumobryder.
Når jeg tager mine flasker på er jeg vægtløfter.
Når jeg laver et "Gigant Stride" er det som et Kick-Spark.
Men når jeg er i vandet - er det faktisk som Cai-Chi.

....og jeg har vist også haft sværdkamp med en fladfisk eller to...

Jo... Adam har ramt den _helt rigtige_ nyhedsgruppe!

/ Lars

Fra : Gryndahl

Dato : 16-01-03 20:38

Medmindre du tænker på drukning - ellers prøv en anden nyhedsgruppe !

- Gryn -

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Emborg

Dato : 17-01-03 00:17

Måske bliver der tænkt på UV rugby

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Lars S. K.

Dato : 17-01-03 00:20

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> Måske bliver der tænkt på UV rugby
>
> --
> Per Emborg
> x112kvik4u@dotcomprik.dk

Hva´ søren... Er du vågen ??
Er TV for i aften ?

/ Lars

Fra : Lars S. K.

Dato : 17-01-03 00:23

> Hva´ søren... Er du vågen ??
> Er TV for i aften ?

(der skulle have stået "slut for i aften")

Men nu er joken død!
Per... ser vi dig til messe i næste weekend ?

/ Lars

Fra : Per Emborg

Dato : 17-01-03 00:32

Hej Lars
Jeg kommer nok ikke , fordi jeg er stoppet med dykning på det store plan

Skrev jeg virkelig at jeg er blevet skabsdykker/turistdykker :)) og har alt
mit grej til salg på

www.dotcomprik.dk

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Lars S. K.

Dato : 17-01-03 00:48

> [...]
> Jeg kommer nok ikke , fordi jeg er stoppet med dykning på det store plan
>
> Skrev jeg virkelig at jeg er blevet skabsdykker/turistdykker :)) og har

AK... "There goes the neighborhood"...
Trist at høre!
(men turistdykning er nu heller ikke at foragte)

Hyg dig med din "dot-com" virksomhed...
(du skal nok ikke skille dig af med din butik

/ Lars