Billede skal vises i ny brow. uden standar~
Fra : Afroducks

Dato : 16-01-03 12:22

Jeg skal bruge lidt hjælp til at få vist et billede i et nyt
vindue, men det skal være uden standard knapper og status bar i
bunden...

Hvis det kan lade sig gøre skal der kunne være en knap til at
lukke eller et link der lukker vinduet.....

Hvis det ikke kan lade sig gøre i html kan jeg prøve det i
java...

På forhånd tak

Ole

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-01-03 12:35

Afroducks <afroducks@hotmail.com> writes:

> Jeg skal bruge lidt hjælp til at få vist et billede i et nyt
> vindue, men det skal være uden standard knapper og status bar i
> bunden...

Det kræver Javascript.

Prøv at se <URL:http://www.infimum.dk/privat/window.html>, der har jeg
prøvet at forklare hvordan man åbner og lukker vinduer. (formatet er
ikke helt færdigt, kommentarer til indhold modtages gerne).

> Hvis det kan lade sig gøre skal der kunne være en knap til at
> lukke eller et link der lukker vinduet.....

Det kræver også javascript :).

> Hvis det ikke kan lade sig gøre i html kan jeg prøve det i
> java...

Javascript! Ikke det samme som Java! (Ja, det går mig på at Netscape
gav deres script sprog et navn der efter så mange år stadig forvirrer
folk! Den mand der fandt på det burde sættes på permanent
telefonsupport!)

Followup-To (FUT) sat til dk.edb.internet.webdesign.clientside, gruppen
for javascript.

/L

Fra : Afroducks

Dato : 16-01-03 12:54

Lasse Reichstein Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]

> prøvet at forklare hvordan man åbner og lukker vinduer. (formatet er
> ikke helt færdigt, kommentarer til indhold modtages gerne).

Jeg kigger på det og ser om jeg kan finde ud af det

> [...]
> gav deres script sprog et navn der efter så mange år stadig forvirrer
> folk! Den mand der fandt på det burde sættes på permanent

Okay ja men jeg er stadig ny inden for Scripting...

Tak for det