IE5.0 på mac ?
Fra : Chrisser

Dato : 16-01-03 11:49

Hej
Er der nogle der ved hvad en IE5.0 på mac understøtter ?
For eksempel når vi snakker javascript ?
- det er nemlig åbenbart ikke det samme som på Windows, men er der nogle der
evt. har et link til en sammenligning ?

Chrisser

Fra : Hintzmann

Dato : 16-01-03 13:01

"Chrisser" <cbj@egdatainform.dk> wrote in message
> [...]
> For eksempel når vi snakker javascript ?
> - det er nemlig åbenbart ikke det samme som på Windows, men er der nogle

Jeg vil anbefale dig at kigge på nedenstående link, som er en tabel over W3C
DOM kompatible metoder og egenskaber i forskellige browsere.

http://www.xs4all.nl/%7Eppk/js/index.html?version5.html

Det er en af de bedste resourcer jeg har fundet.

Hintzmann

Fra : Chrisser

Dato : 16-01-03 13:52

"Hintzmann" <nospam@please.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.xs4all.nl/%7Eppk/js/index.html?version5.html
>
> Det er en af de bedste resourcer jeg har fundet.

Tusind tak - det var lige præcis hvad jeg manglede !

Chrisser