Javascripts disabled ?
Fra : Helge Larsen

Dato : 16-01-03 10:21

Hej

Jeg arbejder med et hjemmesidedesign, som benytter sig af javascripts
til bl.a. håndtering af menuen.

Mit spørgsmål: Er der nogen der har en ide om hvormange der har slået
javascripts fra ?

Formålet er at finde ud af hvor store problemer jeg skal forvente, med
personer der ikke kan se min menu.

Helge Larsen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-01-03 10:26

"Helge Larsen" <hal@post4.tele.dk> wrote
> Mit spørgsmål: Er der nogen der har en ide om hvormange der har slået
> javascripts fra ?

<http://www.thecounter.com/stats/2002/December/javas.php>

Ovenstående er en global statistik.

--
Jakob Andersen

Fra : Helge Larsen

Dato : 16-01-03 10:46

Hej Jakob

><http://www.thecounter.com/stats/2002/December/javas.php>

Mange tak. Det var lige det jeg ledte efter.

Helge Larsen

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-01-03 11:24

Helge Larsen wrote:

> [...]
> javascripts fra ?
>
> Formålet er at finde ud af hvor store problemer jeg skal forvente, med

Du kan indsætte <noscript>-afsnit, så det er muligt at navigere på siden
alligevel:

http://www.w3.org/TR/html4/interact/scripts.html#idx-script-6

De herligste hilsner