Freelance journalist
Fra : Lars Kalsen

Dato : 16-01-03 00:40

Hej,

Er der nogen der mener hvordan man starter som freelance journalist. Altså
får afsat artikler til dagspressen.

Mvh Lars Kalsen
Lars.kalsen@itgruppen.dk

Fra : Lars

Dato : 20-01-03 12:06

> Er der nogen der mener hvordan man starter som freelance journalist. Altså
> får afsat artikler til dagspressen.

Hej

Mit bedste forslag er nok at du skal henvende dig til de aviser
som du har lyst til at skrive for. Det må jo være dem der ved
om de har brug for flere folk. Synes jeg.

MVH

Lars N

---
Denne mail er virus fri.

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-03 16:50

"Lars Kalsen" <c2345678@mail.dk> wrote in

> Hej,
>
> Er der nogen der mener hvordan man starter som freelance journalist.
> Altså får afsat artikler til dagspressen.
>
> Mvh Lars Kalsen

Hej Lars

Steven Snedker har skrevet en artikel om det her:
http://vertikal.dk/artikler/show.htm?id=181

Og Abelone har lige udgivet eller udgiver snart en bog "Frie agenter":
http://www.amedia.dk/