Flueben ved adresse er væk ved opstart!
Fra : JSH \(9800\)

Dato : 15-01-03 11:52

På en helt ny pc med nyinstallation af XP Pro fjerner IE 6.0 fluebenet ved
adresselinjen i værktøjslinjer ved hver opstart.
Hvorledes får jeg adresselinjen fastlåst?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-01-03 14:29

"JSH \(9800\)" <jstenbak@e-box.dk> skrev :

>På en helt ny pc med nyinstallation af XP Pro fjerner IE 6.0 fluebenet ved
>adresselinjen i værktøjslinjer ved hver opstart.
>Hvorledes får jeg adresselinjen fastlåst?

Hvad med højreklik på værktøjslinien => Lås værktøjslinjer (Lock
Toolbars i engelsk IE)?

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 16-01-03 17:09

>Hvad med højreklik på værktøjslinien => Lås >værktøjslinjer (Lock
>Toolbars i engelsk IE)?

Er prøvet, men virker ikke!
Andre forslag?

Fra : Leo.E

Dato : 18-01-03 15:32

"JSH \(9800\)" <jstenbak@e-box.dk> wrote in message news:<3e26d946$0$71666$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Er prøvet, men virker ikke!
> Andre forslag?
du kan også gøre det under: vis
Leo

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 19-01-03 00:11

> du kan også gøre det under: vis
> Leo

Det er vel det samme, bare med en anden genvej??