Fejlfinding i ASP-dokument
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 14-01-03 21:33

Jeg ville høre, hvordan jeg skal finde min(e) fejl i mit
dokument.
Når jeg eksekverer dem, får jeg http-error 500 vist i min browser
Hvad kan der mon være galt ?!

Er der en nem måde at køre en fejlfinding i dokumentet ?
Mine dokumenter ligger på friserverplads.dk.

MVH Juke

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 14-01-03 21:47

http://asp-faq.dk/article/?id=45

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-

http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice