Brandsikring af I-jern?
Fra : Kirsten Skov

Dato : 14-01-03 10:46

I forbindelse med en tilbygning har vi fået åbnet eksist facade i en længde
på 3,6 m.
Der er oplagt 2 stk I-jern, disse fremstår som en synlig bjælke i rummet.
Vi er klar over fremgangsmåden med brandgips,
men vil gerne have en pudset overflade.
Har i dag talt med kommunen, de siger:
mure ud mellem flangerne, beklæde med strækmetal
og derefter pudse.
Er der nogen af jer der ved hvad strækmetal er?
og hvor man køber det?
Kan man finde "opskriften" nogen steder.

Venlig hilsen Kirsten

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-01-03 19:01

http://www.fils.it/dk/production/mesh/

--
Jens

Error 0014: Nonexistent error. This can't really be happening.

Fra : zigge

Dato : 14-01-03 20:18

"Jens Petersen" <jp@c.dk> wrote in message

> [...]

Det er trådnet der er fremstillet af en metalplade ved en udstandsning og
stræknng. Det minder lidt om et rivejern...

//zigge

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-01-03 21:52

On Tue, 14 Jan 2003 20:17:39 +0100, "zigge" <laser.snabela@pc.dk>
wrote:

>Det er trådnet der er fremstillet af en metalplade ved en udstandsning og
>stræknng.

Det ved jeg godt, og det viser det link jeg henviste til også.

Men nu var det ikke mig der spurgte, jeg svarede på spørgsmålet ved at
linke til en hjemmeside.

--
Jens

If a job is worth doing, it's worth watching someone else do it.