Javascript problem - argumentet var ugyldi~
Fra : Claus Haagensen

Dato : 14-01-03 07:18

Hejza
Som forholdsvis ny udi hjemmesidefabrikationens ædle kunst, har
jeg lige fundet et mystisk problem på min hjemmeside:
Jeg har lavet en drop-down menu med javascript, som fungerer
fint, bortset fra at når man har valgt & fået uploadet f.ex. min
fotoside, og så bevæger musen over menupunktet til fotosiden
igen, så får jeg fgl. i min browser:
FEJL: "Argumentet var ugyldigt"
KODE: "0"
LINIE: "45"
TEGN: "120"
- Det er ikke i alle menupunkterne at der fremkommer fejl, men
næsten...

Hvad pokker er fejlen ?
& ligger fejlen i mit script, min html kode eller hos Microsoft
?

(P.S. Jeg har tidligere brugt samme javascript til en anden menu
- der fungerede det uden problemer....)

Med venlig hilsen
Claus Haagensen
www.e-team.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels Andersen

Dato : 14-01-03 07:35

Claus Haagensen wrote in <b00a36$r5n$1@sunsite.dk>:
> FEJL: "Argumentet var ugyldigt"
> KODE: "0"
> LINIE: "45"
> TEGN: "120"

Det ville unægteligt være nemmere at se hvad problemet kan være, hvis vi
kunne se koden. Især omkring linje 45.

--
Mvh.
Niels Andersen