FADERHUSET INDSPILLER LIVE-CD HER I WEEKEN~
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 13-01-03 23:54

Jeg har modtaget følgende.

HEJ ALLE!

FADERHUSET INDSPILLER LIVE-CD HER I WEEKENDEN:

FREDAG & LØRDAG KL. 19, SØNDAG 10.30 OG 19
I GRIFFENFELDSGADE 7A, NØRREBRO, KØBENHAVN

DET BLIVER STÆRK PROFETISK LOVSANG MED DANS OG HÆMNINGSLØS
TILBEDELSE.

KOM MED, HVIS DU ER INDSTILLET PÅ AT SLIPPE TØJLERNE OG TILBEDE
JESUS.

DU KAN FÅ MERE INFO PÅ 25406508.

HILSEN SIMON EVENSEN, FADERHUSET

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside

eller http://www.kbc.dk KBC.
http://teenhopeline.1444.net teen hope line.
http://www27.brinkster.com/bibelv/index.htm Bibelværkstedet .

Fra : ram2

Dato : 14-01-03 04:06

"Børge Højlund Jensen" skrev d. 13-01-03 23:54 dette indlæg :
> [...]
> TILBEDELSE.
>
> KOM MED, HVIS DU ER INDSTILLET PÅ AT SLIPPE TØJLERNE OG TILBEDE

--------------
Hvad helvede råber du op for?? Læs Netikette, som er så varmt anbefalet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 14-01-03 08:02

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Undskyld det var ikke rigtigt af mig at jeg ikke fik det brev jeg modtog sat
ned i tekst størrelse.

Fra : ram2

Dato : 14-01-03 08:12

"Børge Højlund Jensen" skrev d. 14-01-03 08:02 dette indlæg :
> Undskyld det var ikke rigtigt af mig at jeg ikke fik det brev jeg
modtog sat
> ned i tekst størrelse.
----------------
Du er tilgivet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Fladost

Dato : 14-01-03 11:18

> "ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Undskyld det var ikke rigtigt af mig at jeg ikke fik det brev jeg modtog
sat
> ned i tekst størrelse.

Så skidt da.

Fra : Fladost

Dato : 14-01-03 11:16

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> --------------
> Hvad helvede råber du op for?? Læs Netikette, som er så varmt anbefalet.

> http://www.kandu.dk/

Det er fordi Moses og alle hans kumpner er nogle råvehoveder!!

Hvodan kan i øvrigt både tilbede Jesus og slå sig løs??? Er det for eksemel
at rende rundt i en grim hjemmestrikket og slæbe på nogle brætter med hjul?
Man må le!

B. Elze Bub

Fra : arc@na

Dato : 16-01-03 01:33

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in

> Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
> Se min Hjemmeside
> http://www.nydheder.subnet.dk/

HEJ BØRGE!
HVAD ER EN NYDHED? NOGET MED AT NYDE HEDER ELLER HVAD?

arc@na
http://www.geocities.com/ListIslam/

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 16-01-03 08:00

"arc@na" <this.is.@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in

ved ikke.
Det er et af de store spørgsmål her på nettet .