Kan ikke åbne asp-link!!??
Fra : Caspar Møller

Dato : 09-03-01 14:26

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg ikke længere kan åbne
asp-link, fx. "Check lånerstatus" under flg. link:
http://www.kkb.bib.dk/find_bestil/index.html ???

--
Mvh,
Caspar Møller

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-03-01 14:27

"Caspar Møller" <moller@bigfoot.com> wrote in <3S4q6.1656$lk1.49716
@twister.sunsite.dk>:

>Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg ikke længere kan åbne
>asp-link, fx. "Check lånerstatus" under flg. link:
>http://www.kkb.bib.dk/find_bestil/index.html ???

det virker da meget fint herfra. Kan du uddybe lidt, hvilken browser du
bruger, hvilken fejl/besked du får ? Ellers er det lidt svært ...

Jesper

--
Shortest DVD-crack:
<http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/FrankStevenson/shortest-anonymous-

Fra : Caspar Møller

Dato : 11-03-01 15:09

> det virker da meget fint herfra. Kan du uddybe lidt, hvilken browser du
> bruger, hvilken fejl/besked du får ? Ellers er det lidt svært ...

Det virker igen nu, efter jeg afinstallerede IE 5.5 (til 5.0).
Ellers tak for hjælpen!

MVh,
Caspar

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-03-01 15:58

"Caspar Møller" <moller@bigfoot.com> wrote in <pGLq6.6807$lk1.189734
@twister.sunsite.dk>:

>Det virker igen nu, efter jeg afinstallerede IE 5.5 (til 5.0).
>Ellers tak for hjælpen!

Dvs du hellere vil gå tilbage til en tidligere version - end at forsøge at
løse dit problem ?

Anyway ... det er jo op til dig.