Spørgsmål om 3310
Fra : Henning

Dato : 13-01-03 22:00

   Det er muligt at dette spørgsmål er stillet før, men da jeg først nu
kommer ind for at lede efter svar, håber jeg at der er nogle der kan hjælpe
mig med følgende spørgsmål:

1. Kan I sige nøjagtig hvad program man skal bruge til at unlocke en 3310
og hvad kabel man skal bruge ??

2. Og hvad hedder programmet og hvad filer skal man bruge til at ændre den
til 3315, og hvad kabel er det man skal bruge til dette ??

3. Min telefon 3310 er med Firmware info: V05,57 / 05-07-02 / NHM-5

--
-- Best Regards Henning DK

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 13-01-03 22:18

Hej Henning,

1. Du skal bruge et datakabel for at unlocke din telefon. Det kunne f.eks.
være et til omkring 149,- fra Thansen.dk

2. Dernæst skal du hente et program der Knok Phoenix b1. Dette program kan
du bruge både til at unlocke og konvertere til 3315. Programmet kan hentes
fradenne side:
http://www.blight.dk

Herfra finder du iøvrigt en masse glimrende materiale...både software og
tutorials til forskellige ting.

3. 3310 kan konverteres til 3315 fra version 5.47 og op så det lader sig
sagtens gøre med din.

Skriv hvis du skal have flere detaljer.

Peter F. Poulsen

Fra : Henning

Dato : 13-01-03 23:55

"Peter F. Poulsen" <guessw@sol.dk> wrote in

> www.blight.dk

Du skriver at jeg kan hente programmet Knok Phoenix b1, skal der bruges
nogle filer til denne for at opgradere til 3315 ? evt. hvormange??. Kan du
evt fortælle hvordan programmet virker ??

--
-- Best Regards Henning DK

Fra : Pjn

Dato : 14-01-03 00:46

> [...]
> nogle filer til denne for at opgradere til 3315 ? evt. hvormange??. Kan du
> evt fortælle hvordan programmet virker ??

Det står jo på siden !!! ?

Pjn

Fra : Henning

Dato : 16-01-03 10:23

Tak for hjælpen til Peter F Poulsen og Pjn.

et lille spørgsmål mere:

Findes der, et Program hvor man kan lave og redigere en telefonbog, og
derefter overfører den til mobiltelefonens telefonbog via et datakabel,
både til en 3310 og en 3210 ??

--
-- Best Regards Henning DK

Fra : Allan Knudsen

Dato : 16-01-03 16:46

Henning <migselv@1234privat.dk> wrote in

> Findes der, et Program hvor man kan lave og redigere en telefonbog, og
> derefter overfører den til mobiltelefonens telefonbog via et datakabel,
> både til en 3310 og en 3210 ??

Ja, det kan LogoManager.

Mvh Allan Knudsen

--
www.sim-city.dk - Unlock af Nokia Mobiltelefoner.

Fra : Henning

Dato : 16-01-03 18:32

Allan Knudsen <Web-master@sim-city.dk> wrote in

> Henning <migselv@1234privat.dk> wrote in

> Ja, det kan LogoManager.
>
> Mvh Allan Knudsen

Allan Knudsen
Det kan jeg ikke se i den version jeg har det er LogoManager v1.2.8. Hvis
du mener det kan lade sig gøre vil jeg gerne om du vil fortælle mig hvordan
det gøres !!

--
-- Best Regards Henning DK

Fra : Allan Knudsen

Dato : 16-01-03 22:59

> Det kan jeg ikke se i den version jeg har det er LogoManager v1.2.8.
> Hvis du mener det kan lade sig gøre vil jeg gerne om du vil fortælle
> mig hvordan det gøres !!

Det gøres ved at trykke på ikonet i øverste højre hjørne, det
forestiller en telefon og en åben bog.
Tryk på den og vælg 'Contacts', og vælg så 'sim' eller 'phone'. Så kan
du højreklikke på navnet eller telefon nr. og redigere såm du har lyst.
Du kan også højreklikke på 'sim' eller 'phone' for at oprette et nyt
navn og nr. eller lave en backup af telefonbogen.

Håber at det kan hjælpe dig.

Mvh Allan Knudsen.

--
www.sim-city.dk - Unlock af Nokia Mobiltelefoner.

Fra : Henning

Dato : 17-01-03 18:19

Allan Knudsen skrev
> [...]
> Du kan også højreklikke på 'sim' eller 'phone' for at oprette et nyt
> navn og nr. eller lave en backup af telefonbogen.

Det virker godt nok TAK FOR DET, men kan du fortælle mig hvorfor jeg kun
kan skrive 8 bogstaver ind i telefonbogen med Logo Manager, men går jeg ind
i telefonbogen på telfonen så kan jeg godt skrive en del flere bogstaver
???
-- Best Regards Henning DK

Fra : Allan Knudsen

Dato : 18-01-03 17:31

> [...]
> kun kan skrive 8 bogstaver ind i telefonbogen med Logo Manager, men
> går jeg ind i telefonbogen på telfonen så kan jeg godt skrive en del

Nej, det kan jeg faktisk ikke forklare hvorfor, det er faktisk lidt
iriterende.

Mvh Allan Knudsen

--
www.sim-city.dk - Unlock af Nokia Mobiltelefoner.