Hvad koster en tilbygning
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 13-01-03 21:16

Hej

Hvis jeg nu skulle udvide huset med nogle kvadratmeter kan jeg så gå
nogenlunde ud fra en fast kvadratmeterpris.

Huset er et 100% tidstypisk 70'er hus i gasbetonselementer med rød sten
udenpå og cementtagsten. Det vil ikke skulle vand til tlibygningen, kun
strøm.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Per

Dato : 13-01-03 22:03

Hej Karsten
"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> strøm.
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen

Jeg ar lige fået lavet 43 m2 fuldmuret og filset indvendigt, fundament til
gennemsnit, 110 cm loft til kip og betontegl.

Det stod mig rundt regnet i 400.000,00.

Jeg stod selv som bygherre, skal du have en arkitekt el. lignende til at
kører byggeriet for dig skal du lægge 10 - 15 % til prisen.

Jeg fandt selv en tømrer og en murer der kendte hinanden, og koordinerede
el. og vvs ud fra de planer de havde lavet.

Fik en arkitekt til at lave tegningerne og et byggeprojekt til kommunen.

Vær meget obs. på varmetabsrapport, jeg var selv nød til at lave et lille
regneark der kunne regne det hele ud. ( jeg kan sende dig en kopi, hvis du
er int. )

PS. du skal vel have varme og dermed vand ???

Per
www.oncd.dk
Nem og bekvem download.
www.kkom.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-01-03 08:26

> Jeg ar lige fået lavet 43 m2 fuldmuret og filset indvendigt, fundament til
> gennemsnit, 110 cm loft til kip og betontegl.
>
> Det stod mig rundt regnet i 400.000,00.

Ja - jeg ville også ud fra hvad jeg har hørt - sige ca. 10000 kr./m2. Hvis
der kommer badeværelse med er det selvfølgelig en anden sag, men det skal du
jo ikke.

Mvh

Jesper.