urlview
Fra : Thomas Arildsen

Dato : 13-01-03 21:06

Findes der et program i stil med urlview, som bare skriver url'sene ud
til ternialen eller en fil i stedet for det interaktive liste-værk, som
urlview viser?

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Brian Christensen

Dato : 13-01-03 22:03

On Mon, 13 Jan 2003 21:06:06 +0100, Thomas Arildsen wrote:

> Findes der et program i stil med urlview, som bare skriver url'sene ud til
> ternialen eller en fil i stedet for det interaktive liste-værk, som
> urlview viser?
>
> Mvh. Thomas Arildsen
Kan lynx ikke bruges:

lynx -dump
"-dump dump the first file to stdout and exit"

mvh
Brian

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 13-01-03 22:08

Brian Christensen wrote:
> Kan lynx ikke bruges:
>
> lynx -dump
> "-dump dump the first file to stdout and exit"

Jo, det ligner lige præcis hvad jeg skal bruge. Mange tak for det!

Mvh. Thomas Arildsen